Wpis z mikrobloga

Xiaomi popularność zawdzięcza polskiemu wsparciu i dobrej reklamie szeptanej. ( w Polsce)
Xiaomi jest piatym producentem telefonów w Chinach z tendencja spadkową (od dwóch lat) 70 mln sprzedanych w 2015r, 60mln w 2017.
W 2016r odnotowano 30% spadek sprzedaży w Chinach w stosunku do 2015r. Kłopoty zaczęły się w 2 półroczu 2015 kiedy to kilka agencji od bezpieczeństwa ogłosiło że MIUI jest niebezpiecznym systemem. W owym czasie flagowy Mi4 pracował z Andkiem
@fungfung: Xiaomi jest popularne w biednych, rozwiajacych sie krajach. Nie trudno dostrzec mega popularnosc w krajach postkomunistycznych jak Polska, Rosja, Ukraine. Liczy się jak najwiecej RAM, jak najlepszy CPU w jak najniższej cenie. Pod tym względem Xiaomi bryluje, w zasadzie jest to ich jedyny atut dla konsumenta, dla samego producenta to samobojstwo. Światowe trendy w głównej mierze wyznacza Samsung oraz Apple czy to się komus podoba czy nie. Jakość ekranu, aparatu,
@mcdogg: Już nie chciałem tego pisać, ale jak zapytasz chińczyka czy używa super telefonów Xiaomi to robi takie zdziwienie jak by Ciebie jakiś ukrainiec zapytał czy używasz super telefonu Manta lub Gooclever czy KrugerMatz