Wpis z mikrobloga

Mirki z pod tagu #motoryzacja. Zdarzyła mi się wielka tragedia mam chore auto. Prawdopodobnie nie opłaca się go naprawiać bo to stare gówno i żałuje że kiedykolwiek je kupiłem. Nie wiem czy auto pojeździ jeszcze tydzień a do pracy codziennie 30 km muszę robić.

Mam do was wielką prośbę potrzebuje pomocy w poszukiwaniu nowego, mam przeznaczony budżet 7k i bym mógł je obejrzeć w Łódzkim mniej więcej. Auto musi być ekonomiczne i dobre, nie jakiś zasrany rover 45 tylko auto do którego nie będę musiał co miesiąc dokładać, 4 drzwiowy bo dwójka dzieci na głowie i to w sumie tyle. Przeszukuje otomoto ale ja tyle co mogę powiedzieć że auto nie ma rudej a po za tym nie znam się za wiele.

Pomożecie znaleźć coś dobrego? Albo coś doradzicie ?
  • 8
@Cacor temat rzeka,za 7k jest b dużo aut,napisz coś więcej,czego oczekujesz od tego auta bo z tego co napisałeś to tyle że ma jeździć i być w miarę ekonomiczne a takie coś to i Matiza mógłbyś sobie kupić i jeszcze by ci kasy zostało
@atrax15: Auto rodzinne, golf 4 mi odpowiada, octavia, audi a4 b5 coś godnego polecenia. Lubie jak auto ma elektryczne szyby i centralny. By ruda go nie brała i by nie trzeba było części do niego za setki kupować.
@Cacor no to golf 4 będzie w sam raz szukaj silnika 1.6 MPI,dobrze znosi gaz i jest bezawaryjny,do Octavii też był montowany w obu autach była też klima,audi ma aluminiowe zawieszenie tak jak passaty i tu może być drożej jeżeli chodzi o eksploatację,jak ma tanio dupę wozić i mieć 4 drzwi to ja bym brał golfa lub Octavię,ale to nie są demony prędkości,omijał bym auta francuskie bo są kapryśne jeżeli chodzi o