Wpis z mikrobloga

Mam za sobą 14 godzin (głównie solo) i powiem tak:

- gra zajebiście wkręca, lubię ten klimat lootowania i nasłuchiwania każdego kroku, sprawdzania mapy, bycia non stop czujnym
- system strzelania jest bardzo dobry, z każdej praktycznie broni można zabić każdego, dystans, cover, widoczność na przeciwnika, trochę szczęścia ze strefą, itd.
- taktyka, taktyka i jeszcze raz taktyka oraz podejmowanie dobrych decyzji to klucz, czasem lepiej wyczekać, posiedzieć w jednym miejscu będąc wcelowanym w wejście w takim miejscu żeby przeciwnik nie miał na ciebie kątów, a czasem lepiej rushować, być nieprzewidywalnym i bardzo agresywnym

Co mnie denerwuje?

- brak możliwości powtórki tego kto i jak cię zabił. Czasami jest tak, że nie wiesz skąd, gdzie, kiedy i padasz, a taka powtórka pozwalałaby poczuć i przeanalizować skąd jesteś trafiany i z jakiej odległości, nabrać lepszego game awerness
- strefa chyba jest za agresywna w mid-late game, ja wiem że gra nastawiona jest na dynamikę, ale miałem już kilka gier gdzie ciągle goniłem za strefą i były to tak naprawdę sesje biegania zakończone totalną anihilacją, bo ciągle musiałem gonić i wbiegać na gości, którzy siedzieli w budynkach z 4x, 8x scope
- szkoda, że po tym jak zginiesz nie można być spectactorem, bo jak ginę w top 10-5 to fajnie byłoby zobaczyć kto jednak wygrał, tzn. mój pogromca czy ktoś inny i w jaki sposób

To na razie tyle, w każdym razie to jest gra do której chce się wracać jak tylko ktoś cię zastrzeli, a to duży plus. Na pewno nie zniechęca.

#battlegrounds #playerunknown #gry #pcmasterrace
Pobierz BrainPhucker - Mam za sobą 14 godzin (głównie solo) i powiem tak:

- gra zajebiście...
źródło: comment_ZpowcClDUnPDXLh0glODhpW3g2xYLlvd.jpg
  • 13
- brak możliwości powtórki tego kto i jak cię zabił. Czasami jest tak, że nie wiesz skąd, gdzie, kiedy i padasz, a taka powtórka pozwalałaby poczuć i przeanalizować skąd jesteś trafiany i z jakiej odległości, nabrać lepszego game awerness


@BrainPhucker: To akurat jak dla mnie świetne, bo jak giniesz to zamykasz oczy i tyle. Następnym razem masz z tyłu głowy że wtedy mnie #!$%@? i nie wiem skąd przez co jeszcze
@Mald: Mapa jest tak duża, że nie ma szans żeby wiedzieć (poza naprawdę charakterystycznymi miejscami) gdzie ktoś może się ustawić. Mówię tu bardziej o końcowym etapie gry gdzie strefa bardzo często zamyka się praktycznie w lesie, gdzie jest kilka drzew, kamieni i otwarty teren, a ludzie są tak sfarmieni, że jeden headshot z kara czy snajperki z military dropu jest zabójczy, szczególnie jak potargała cię strefa i chcesz na chwilę przycupnąć
Kill-cam będą tylko w solo game, ostatnie 3 strefy też mają być balansowane, bo wiele osób na to narzeka, tryb spectatora również jest w produkcji. Nie zapominajmy, że ta gra ma 6 tygodni, a do 8 maja devi mają tygodniowy urlop.


@Shogun123: To potwierdzone info? Jeżeli tak to super ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Shogun123: @Mald: @BrainPhucker: Brak powtórki mógłby być tylko solo game właśnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

- strefa chyba jest za agresywna w mid-late game, ja wiem że gra nastawiona jest na dynamikę, ale miałem już kilka gier gdzie ciągle goniłem za strefą i były to tak naprawdę sesje biegania zakończone totalną anihilacją, bo ciągle musiałem gonić i wbiegać na gości, którzy siedzieli w budynkach z
- brak możliwości powtórki tego kto i jak cię zabił. Czasami jest tak, że nie wiesz skąd, gdzie, kiedy i padasz, a taka powtórka pozwalałaby poczuć i przeanalizować skąd jesteś trafiany i z jakiej odległości, nabrać lepszego game awerness


@BrainPhucker: oj tak, kill cam jak w CoD