Wpis z mikrobloga

Witam #uk

Mam problem z założeniem konta w Revolut. Po ściągnięciu aplikacji wpisałem wszystkie dane i gdy przychodzi czas na weryfikację nie mogę zrobić zdjęcia swojego dowodu osobistego. Na tym samym modelu telefonu moja dziewczyna zrobiła bez problemu wszystko, ja się męczyłem z tym około godziny i nic. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że mam nową wersje dowodu osobistego i ich "skaner" tego nie chwyta, dziewczyna ma starą wersje ID i bez problemu. Również przy skanowaniu karty miałem problem, wgl nie chciało mi zeskanować, parę minut wczesniej dziewczynie bez problemu zaakceptowało , z tym że zauważyłem, że ona ma MasterCard i wypukłe cyfry na karcie, a ja Visa i bez wypukleń, to jednak udało mi się ogarnąć bo dało się wpisać ręcznie, ale dalszą procedurę , czyli skanowanie ID nie mogę przejść, wgl druga strona ID nie pokrywa się z liniami do skanowania (widać , że skaner robiony pod stare wersje dowodów osobistych bo w nowych nie ma tych strzałek ">>>>>..." itd , a aparatem trzeba tak manewrować, aby linie na ekranie pokryły się z liniami na dowodzie.

Miał ktoś taki problem i jakoś go rozwiązał? Pisałem do supportu na chat live , ale zero odzewu, jakby nikogo nie było.

Może ktoś poleci co innego, chce w końcu założyć te cholerne konto, a w tradycyjnych bankach robią podobno pod górkę z tym ostatnio.
  • 12
  • Odpowiedz
@BAGUVIX: Podczas rozmowy, w której udział brali także doradcy obu stron oraz główny negocjator KE ds. Brexitu Michel Barnier, poruszono m.in. temat praw obywateli UE mieszkających w Wielkiej Brytanii i Brytyjczyków w UE. Zdaniem May powinni oni być traktowani jak obywatele krajów trzecich. "Dla Junckera problem jest bardziej skomplikowany, gdyż korzystają oni teraz z wielu przywilejów, które powinny zostać zachowane" - czytamy na łamach "FAS".

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/fas-juncker-wstrzasniety-i-sceptyczny-po-spotkaniu-z-may/wsmh80j
  • Odpowiedz
  • 2
@matiit
@sorek
@wisnia6666
@piwniczak

Dzięki za rady i opinie, udało się w końcu skontaktować z nimi, sami przyznali, że skaner ma czasem problemy, poprosili mnie o przesłanie zdjęć własnym aparatem i po chwili konto miałem zweryfikowane oraz nadany nr rachunku bankowego.
  • Odpowiedz