Wpis z mikrobloga

Wersja europejska Cadillaca Seville z 1998 roku na czarnych blachach na sprzedaż. Ktoś musiał mieć kasy od groma żeby to kupić, pewnie jako pierwszy właściciel, na dodatek z europejskiego salonu ( ͡° ͜ʖ ͡°). W Stanach ten Cadillac kosztował jako nowy koło 40-50 tysięcy dolarów. I to jeszcze benzyna, tak więc prawie 300k kilometrów zrobione na benzynie w Polsce. A teraz ktoś sprzedaje za 7 tysięcy. Ciekawe jaka była dokładna historia tego auta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.otomoto.pl/oferta/cadillac-seville-sts-seville-tanio-stan-dobry-ID6yRMCT.html#xtor=SEC-8
#samochody #czarneblachy #motoryzacja
drakerc - Wersja europejska Cadillaca Seville z 1998 roku na czarnych blachach na spr...

źródło: comment_z6mRdCF9W04t5P3YQQNli6KrSEFuHb7p.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@BajerOp to nie jest problem, pozostaje jeszcze cena i ilość części na rynku. Ostatnio się zastanawiam czy sobie w niedalekiej przyszłości kupić jakiegoś "amerykańca"
  • Odpowiedz
  • 2
@budus2 w sumie zawsze podobał mi się lincoln town car 2 91-94 (przed liftingiem, lepsze lampy i wnętrze), ładnie się prezentuje, dużo części z powodu bliźniaczego modelu forda, no i jeszcze nie jest taki stary ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tylko to jest 6 metrowa krowa ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@drakerc: Byłem. Oglądałem. Chciałem kupić.

ULEP! Tak jak czarne blachy wskazują, w aucie nie było zbyt wiele robione. Dopiero teraz większość rzeczy zaczęła siadać, więc nadeszła pora na sprzedanie. :)
  • Odpowiedz
@Laaq: @BajerOp:
Części dostaniesz bez problemu. Skończyły się czasy gdy części było trzeba sprowadzać z ebaya, itp. Nawet we Wrocławiu są już miejsca, które ściągną Ci części ze stanów w ciągu paru dni. Cenowo też nie jest najgorzej.
  • Odpowiedz
@audiokoks: stary olej to pierdoła, konwerterowi nie zaszkodzi :>. Upg w każdej V-ce to dość drogi biznes, ale jak cała reszta jest w dobrym stanie to można to zrobić ( ͡° ͜ʖ ͡°). Dzięki za odpowiedź
  • Odpowiedz
@ScaRRyMaN @audiokoks : UPG w Northstarze to akurat tragedia - w każdych innych V8 do opanowania, tutaj się działy cuda.Ten silnik ma cośtam z blokiem aluminiowym, że w trakcie zmiany uszczelki rozjebują się wszystkie śruby trzymajace blok, czy coś w tym stylu - trzeba rozwiercać blok, nawiercać i robić inne cuda z zestawami które troche kosztują - mało warsztatów w Polsce bierze się za wymiany UPG właśnie w Northstarach, bo
  • Odpowiedz