Wpis z mikrobloga

@bocznica: nie chodzi mi tutaj o gotowy przepis na spersonalizowanie tylko jakieś protipy. Np. wczoraj ogarnałem, że można sobie zrobić aliasy i zrobiłem dwa na włączenie i wyłączenie widoczności ukrytych plików. O takie tipy mi chodzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@MemoryStick: zacznij od zainstalowania PathFinder albo czegos darmowego w podobnym stylu :)
Bo defaultowy Finder to tak słabo się nadaje jesli chcez robic szubciutko i bez stresu pewne operacje na plikach/folderach
  • Odpowiedz
@MemoryStick: usypiaj komputer, a nie wyłączaj, macos bardzo dobrze sobie z tym radzi. osobiscie też polecam czasem wyłączać apkę z paska prawym klikiem, przy moich 8gb ramu czasem potrafi się zawalić i wtedy zwalania, a jak wyłączę coś czego długo nie używam jest okej. przykładowo prawie cały pakiet adobe jest tak skonfigurowany, że po wyłączeniu jego część zostaje w ramie i potrafi trochę zwolnić kompa.
  • Odpowiedz
ale w sumie nie widziałem co to mission control


@AmbaZjadla: próbowałem to samo zrobić pod Windows 10, żeby po najechaniu w róg ekranu mieć podgląd wszystkich pulpitów. Nie da się. Właśnie piszę z Macbooka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz