Wpis z mikrobloga

Jestem na etapie dodawania contentu i balansowania mojej mini gierki, którą rozwijam jako sideproject w ramach konkursu #dajsiepoznac. Chciałby ktoś potestować i dać znać, czy coś jest za trudne, albo niezrozumiałe dla gracza?

Link: http://mkupilas.civ.pl/evilslimecity-testversion/

Najlepiej się gra strzałkami na klawiaturze - na urządzeniu mobilnym działa przez akcelerometr, ale nie jest to jeszcze "to" ;) jeśli chodzi o sterowanie na telefonie
Obsługuje też podłączonego pada - testowałem ten od xboxa.

Aktualny feedback to:
- dodać spację jako skok (zamiast tylko strzałki),
- bardziej odróżnić platformy od tła,
- lepszy indykator dla powerupu od skoku (by było wiadomo, że nas wystrzeli - ewentualnie w inny sposób nauczyć gracze tej mechaniki),
- dodać więcej zagrożeń dla gracza (coś ala piły z SuperMeatBoy etc.),
- fizyka dla niektórych jest "dziwna". Może popróbuję jeszcze coś w tej kwestii - mi się gra ok, ale też jestem ślepy na to, bo grę grałem dużo razy. :D

Zapraszam do testów i jestem wdzięczny za feedback:
http://mkupilas.civ.pl/evilslimecity-testversion/

Jak ktoś jest zainteresowany: to projekt jest z otwartym kodem źródłowym. Można zerknąć jak co działa.

a.... i asset od TNT jest zastępczy ( ͡° ͜ʖ ͡°) tymczasowo kradziony z Minecrafta. Niedługo podmienię na coś autorskiego.

#gamedev #gry #tworczoscwlasna
JavaDevMatt - Jestem na etapie dodawania contentu i balansowania mojej mini gierki, k...

źródło: comment_uevOO6uEbfcb7JtrEt9T7P1Ia0yipiNx.gif

Pobierz
  • 8