Wpis z mikrobloga

#xkom @x-kom
Jak to jest, że na stronie macie dostępne produkty, dlatego was wybrałem ponieważ chciałem mieć towar na jutro, a po złożeniu zamówienia okazuje się że nie macie?
#xkom
  • 8
  • Odpowiedz
@hKropp: dodam tylko że mi sprzedali sprzęt noszący ślady użytkowania i jeszcze wybrakowany zestaw... nie sprawdziłem bo się śpieszyłem, ale udało się to odkręcić
  • Odpowiedz
@Moonman: to nie jest coś nadzwyczajnego w naszych realiach, gdzie wielu traktuje sprzęt otwarty do "testów" jako produkt nowy :/ Robi tak praktycznie każdy sklep i konsument odsprzedający produkt kupiony w abo
  • Odpowiedz
@moonman
@ptasiek2

Zamówienie złożyłem za pobraniem wczoraj wieczorem, w komputroniku w poznaniu pojawiły sie sztuki od ręki, bez zadnych konswekwencji moge je anulować?
No nic mnie tak nie #!$%@? jak takie robienie ludzi w h..
  • Odpowiedz
@hKropp: bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o przesłanie nam w wiadomości prywatnej numeru zamówienia. Niezwłocznie wyjaśnimy tę sprawę
  • Odpowiedz
@Moonman: pragniemy podkreślić, że sprzęt pochodzący z testów lub zwrotów jest dostępny jedynie na aukcjach oznaczonych jako outlet. Jeśli miałeś problem ze sprzętem zakupionym w naszym sklepie również prosimy o kontakt z nami i podanie numeru zamówienia
  • Odpowiedz