Wpis z mikrobloga

Co te majfrendy z #aliexpress ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zamówiłem czujki PIR do alarmu. Miały być odporne na zwierzęta domowe i tak było w opisie przedmiotu, ale jak się okazało - nie są, a zanim paczka dotarła to zmienili opis przedmiotu i już nie ma o tym wzmianki. Założyłem im dispute i najpierw mi napisali, że mi oddadzą połowę pieniędzy, ale żebym zamknął dispute i otworzył jakieś inne, że niby chcę zwrócić towar, potem napisali, że mi oddadzą całą kasę, ale żeby anulować dispute, teraz mi napisali, że przyślą dobre czujki, ale żebym najpierw anulował dispute. Już nawet jako odpowiedź na dispute napisali, że przyślą, ale żeby anulować dispute.
Co powinienem zrobić? Być nieugiętym czy zamknąc dispute? Będę mógł je potem otworzyć w razie czego? Co im tak bardzo na tym zależy? Dodam, że potwierdziłem odbiór i minęło już prawie te 15 dni od tego czasu. Od niedawna robię zakupy na ali i to pierwsza taka sytuacja, może ktoś bardziej doświadczony wesprze radą.
  • 5
  • Odpowiedz
@goferek: Tak mi się własnie wydaje że coś kręcą - ja zamknę dispute, a ani kasy, ani itemów nie będzie.

@vlodek2532: Najpierw pisali na PM, ale nie odpowiedziałem, a jak się zbliżał koniec terminu na ich reakcję na dispute to napisali w formularzu dispute, że mi wyślą dobre czujki, ale żebym najpierw anulowal dispute...

@wojszu: Wiem, chyba tylko dzięki temu w ogóle coś się uda z nimi załatwić bo
  • Odpowiedz