Wpis z mikrobloga

@jotodupca: , @Issac: nie daje się takich smarów, powierzchnia powinna być wyczyszczona, można jedynie prowadnice nasmarować specjalnym smarem do zacisków ATE, ja delikatnie smaruje też miejsca w których chodzi klocek, ale to tylko przyspiesza zbieranie się syfu.
@Issac: miedziany? Why?
@UmrzecZmilosci: dokładnie
@jotodupca: Czyścisz jarzmo pilnikiem zdzierając warstwę syfu i to wystarczy Ja zawsze wkładam klocek i sprawdzam czy "luźno" pracuje. Samo jarzmo wykonane jest z twardego materiału więc pilnikiem mu krzywdy nie zrobisz. Smarowanie prowadnic czy jarzma tylko przyśpieszy zapiekanie się, smar będzie zbierał kurz, kamyczki inne zanieczyszczenia. Piasta szczotką drucianą na szlifierce. Ew. smar miedziany na same połączenie pomiędzy piastą a felgą.
@WiewiurPL sam napisałeś po co miedziany... Pod felge i na pierścień centrujacy. (broń Boże nie pod alusy)
Wypełniając powierzchnię między klockiem i prowadnica nie pozwalasz na gromadzenie pyłu z tloczkow i Zapiekanie.
Fakt ze łapie bardziej niż suchy metal, ale jednak wypiera wodę i nie pozwala na korozje dalsza etc.