Wpis z mikrobloga

@Kempes

: Tamten samolot cały czas schodził do lotniska podczas gdy załoga próbowała zorientować się w położeniu względem pasa lotniska. Polski tupolew próbował odchodzić i po uderzeniu w pierwsze drzewa stracił stabilność i zaczął obrót, w przeciwieństwie do tamtego samolotu który zaczął szorować po ziemi przez las. Kapitan po zorientowaniu się że popełnił błąd używając autopilota zwiększył obroty silników ale było już za późno.

Tamten samolot podchodził do lądowania, nasz odchodził z silnikami na zwiększonej (zapewne pełnej) mocy. Nieznajomość tej różnicy świadczy albo o nieznajomości samej katastrofy lub nieznajomości lotnictwa


czyli przyznajesz rację @wolodia który stwierdził że TU204 który leciał wolniej skosił las bo leciał wolniej gdyż podchodził do lądowania , natomiast TU154 który leciał szybciej skosił tylko kilka gałęzi bo leciał szybciej gdyż właśnie
  • Odpowiedz
czyli przyznajesz rację @wolodia który stwierdził że TU204 który leciał wolniej skosił las bo leciał wolniej gdyż podchodził do lądowania , natomiast TU154 który leciał szybciej skosił tylko kilka gałęzi bo leciał szybciej gdyż właśnie ochodził ?


@theromanpolan: Protip: prędkość to wektor. Istotne jest nie tylko ile ale w jakim kierunku.
  • Odpowiedz
@Kempes: Podaj oficjalne informacje na temat tego twojego młodnika. Podaj link do źródła MAK mówiącego o tym twoim młodniku. Bo innaczej to sa twoje tylko osobiste dywagacje Panie wszystko w temacie. To podaj oficjalny link do źródła MAK mówiacego o tych młodych drzewach.

Tylko nie wykręcaj się , wklej go tutaj.
  • Odpowiedz
@theromanpolan: Jest to informacja prasowa podana na jednym z forów lotniczych w Polsce. Podano również, że dzięki temu że to były dość cienkie drzewa samolot nie uległ całkowitemu zniszczeniu i nikt nie zginął (2 osoby ciężko ranne).
Ja się bardzo dziwiłem, że podałeś grubość drzew na 30-40cm, taka sama grubość jak smoleńskiej brzozy, ale widzę że nagiąłeś fakty pod z góry upatrzoną przez ciebie tezę.

  • Odpowiedz
@Kempes: To już opieramy się na informacji prasowej a nie na oficjalnych raportach ? Do mnie sie ciskałeś żebym podał link do oficjalnego raportu MAK a ty mi wyskakujesz z informacja prasową ? Rozumiem , że twoja informacja prasowa jest wiekszej rangi niz raport z Aviation Herald który zajmuje się wypadkami lotniczymi ?

ps. co to znaczy dość cienkie drzewa ? ile to cm ?

ps2. i gdzie ten link do źródła ? mam ci uwierzyć na słowo że gdzieś na jakimś forum wyczytałeś
  • Odpowiedz
@theromanpolan: Chwila moment! To ty podałeś DOKŁADNĄ grubość drzewa (30-40cm) więc dlatego się dopytywałem skąd masz taka dokładną informację. Jak się okazuje, to tylko twoje osobiste dywagacje, na podstawie zdjęć i twojego osobistego porównania "na oko".
Ja pisałem o młodniku, o którym przeczytałem w informacji na forum lotniczym. Przemawiają też za tą wersją uszkodzenia samolotu, bo choć były poważne nie doprowadziły do całkowitego jego zniszczenia.

  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@theromanpolan ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°(
  • Odpowiedz