Wpis z mikrobloga

Kończy mi się umowa z Orange i druga fakturę przysyłają mi z kwotą o wiele większą niż w abonamencie, napisali że za jakieś usługi elektroniczne, na necie piszą za to za zakupy w Google Play czy coś, tyle że ja nic tam nigdy nie kupowałem, w historii zamówień też nic nie ma a kwota faktury drugi raz jest dwukrotnie większa.
#orange #oszukujo
  • 9
@SuchyArbuz: Po zalogowaniu się na swoje konto na Mój Orange możesz pobrać rachunek szczegółowy i sprawdzić, z czego wynikały naliczenia. Jeśli się z nimi nie zgadzasz, to prosimy o przesłanie do nas zgłoszenia w tej sprawie.
@teluch faktura była dwa razy wyższa za usługi premium a dokładniej ogłoszenia na olxie, nie rozumiem jak można coś takiego robić, byłem pewny że pobiera mi saldo z konta, nie korzystałem z numeru od grudnia i chciałem wykorzystać jakoś tę kwotę a to się okazuje że płatność SMS wcale nie jest płatnością SMS a zupełnie osobnym rachunkiem.
@SuchyArbuz: prosimy Cię o kontakt przez aplikację Mój Orange wykonując bezpłatne połączenie lub wykorzystując czat (dzisiaj opcja nie czatu nie jest już dostępna), więcej w tej sprawie znajdziesz: https://oran.ge/2jXPAz3 zgłoszenie możesz również przekazać za pomocą formularza dostępnego na Orange.pl rozwijając zakładkę Mój Orange. Wyjaśnimy to.