Wpis z mikrobloga

Mireczki, nie działa mi #mms w #mobilevikings. Wcześniej, zanim przeniosłem numer z Virgin Mobile wszystko działało idealnie. Skonfigurowalem mms tak jak mi poradził helpdesk, bo automatyczna konfiguracja nie dochodzi. Telefoniczny helpdesk rozkłada ręce... Internet mobilny skonfigurowałem bez zarzutów.

Mój telefon to Motorola Moto G2. Jakieś porady?
  • 10
  • Odpowiedz
@Tooroo: Tak, ale nie pamiętam jakie ustawienia wtedy wpisałem... Teraz mam nowy telefon i z automatu zaczęło śmigać... W każdym razie znalazłem chyba na internecie jakiś alternatywny APN do play i to pomogło wtedy.
  • Odpowiedz
  • 1
@Gokufanpl dzięki, pomogło. Wprowadziłem ustawienia ze strony sieci Play i działa. Dziwne to strasznie, bo Viking Mobile podaję na swojej stronie inne ustawienia, a poprzez auto konfigurację dostawałem jeszcze inne ustawienia (dla Virgin Mobile).
  • Odpowiedz