Mireczki, nie działa mi #mms w #mobilevikings. Wcześniej, zanim przeniosłem numer z Virgin Mobile wszystko działało idealnie. Skonfigurowalem mms tak jak mi poradził helpdesk, bo automatyczna konfiguracja nie dochodzi. Telefoniczny helpdesk rozkłada ręce... Internet mobilny skonfigurowałem bez zarzutów.
@Tooroo: Tak, ale nie pamiętam jakie ustawienia wtedy wpisałem... Teraz mam nowy telefon i z automatu zaczęło śmigać... W każdym razie znalazłem chyba na internecie jakiś alternatywny APN do play i to pomogło wtedy.
@Gokufanpl dzięki, pomogło. Wprowadziłem ustawienia ze strony sieci Play i działa. Dziwne to strasznie, bo Viking Mobile podaję na swojej stronie inne ustawienia, a poprzez auto konfigurację dostawałem jeszcze inne ustawienia (dla Virgin Mobile).
Mój telefon to Motorola Moto G2. Jakieś porady?
Nazwa: Play MMS
APN: mms
MMSC: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc
MCC: 260
MNC: 06
Typ APN: mms
Protokół APN: IPv4
Roaming włączony.
Komentarz usunięty przez autora
mmsc mam: http://10.10.28.164/mms/wapenc
proxy dla mms: 10.10.25.5
port mms: 8080
internet dziala?
Niestety żadna z kombinacji nie działa (restartowałem telefon przy każdej próbie).
mmsc: http://10.10.28.164/mms/wapenc
proxy dla mms: 10.10.25.5
port mms: 8080
mmsc: http://10.10.28.164/mms/wapenc
proxy dla mms: brak
port mms: brak
mmsc mam: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc
proxy dla mms: 10.10.25.5
port mms: 8080
Internet działa bez zarzutów...