Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Witam. Obecnie studiuję na słabej uczelni i coraz mocniej zastanawiam się nad emigracją do UK przed zakończeniem studiów. Od dłuższego czasu chcę wyemigrować z Polski i ta myśl powoli nie daje mi spokoju. Mam dość duże ambicje, ale nie przeszkadza mi fakt, że musiał bym tam zaczynać w jakiejś gównorobocie. Od jakiegoś czasu uczę się w kierunku programisty, ale program studiów za bardzo mi na to nie pozwala, jak bym pracował na pełny etat, to byłbym w stanie dużo więcej czasu wygospodarować na naukę tego co chcę robić. W tym momencie pojawiają się pytania, czy jest sens emigrować bez studiów? Ile znaczy w Anglii dyplom z polskiej uczelni? Czy jest szansa, aby pracować w branży bez ukończonych studiów?

#emigracja #programowanie #studbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: NowyJa
  • 7
@AnonimoweMirkoWyznania: ja bym nie emigrowal bez dyplomu. Predzej czy puzniej trafisz na szklany sufit i nie dostaniesz awansu czy lepszej roboty bo korpo ma wymagania zeby bylo wyksztalcenie wyzsze. Zacisnij zeby i zrob chociaz inzyniera. Na magistra przyjdzie czas jak juz ogarniesz sie na miejscu, zdobedziesz pare lat doswiadczenia i bedziesz wiedzial co chcesz dalej robic, moze firma pomoze i zrobisz go na zagranicznej uczelni. Bez dyplomu postawisz sie w sytuacji
@AnonimoweMirkoWyznania: szansa na przyjęcie zawsze jest, ale jak już zacząłeś te studia to może je dokończ... spróbuj ogarnąc może jakąs pracę zdalnie chociażby jeśli ogarniasz podstawy, poświęć ten czas na doszkolenie się na maksa samemu żeby ten czas w PL nie był do końca zmarnowany. Mając dyplom zyskujesz na starcie, pozatym nie będziesz żałował że mogłeś dokończyć a rzuciłeś. Jak zaczniesz pracę zawodową to nie będziesz miał czasu myśleć o studiach