Wpis z mikrobloga

Moi drodzy, pytanie z kategorii #gwarancja: oddałem na gwarancji dekoder dvbt w sieci saturn. Od 31 dni kalendarzowych nie otrzymałem żadnej informacji o stanie naprawy. W zasadzie w dupie już mam ten dekoder, wolałbym, by zwrócili mi w całości dziengi. W związku z dość długim czasem oczekiwania na jakikolwiek kontakt ze strony sprzedawcy - czego mogę żądać? Pomóżcie!
  • 3
@darek-jg: dzięki za odpowiedź. W zgłoszeniu reklamacyjnym mam wbite "Reklamacja zgłoszona na zasadach gwarancji", w której jest zapis: "8. Gwarancja obejmuje bezpłatną wymianę części zamiennych potrzebnych do naprawy oraz robociznę w okresie gwarancji. Usterki ujawnione w okresie gwarancji mogą być usuwane tylko przez Autoryzowany Serwis Manty w możliwie jak najkrótszym terminie, nie dłuższym niż 21 dni roboczych.". Dziś mija 23 dzień roboczy. Czyli mogę zażądać zwrotu całości kwoty, za którą nabyłem
@szybka_nozka: producent gwarantuje że naprawi w ciągu tego terminu ale ty oddałeś do sklepu a kiedy oni odesłali do producenta?Zadzwoń do sklepu bo ja miałem przypadek że naprawiony laptop leżał w sklepie dwa tygodnie bo nikt mnie nie powiadomił...