Wpis z mikrobloga

@Singularity00: fanpage na FB nie jest prowadzony przez Sony, a przez zatrudnioną przez nich agencję reklamową/marketingową/interaktywną - w tym przypadku za sterami chyba siedzi Konceptika. To nie support. FB służy do treści reklamowych :)
@VGDb: klienci oczekują, że taki fan page odpowie na ich pytania.... szczególnie, że tu nie ma nic technicznego przecież a prosta sprawa tak/nie a odpowiedź jakby ich zapytano o wagę płyty głównej konsoli ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Robią promocję, której zasady są tak skonstruowane, że jest więcej wątpliwości niż pewników i jeszcze nie potrafią przeszkolić PR by chociaż je objaśnił tak/nie.
@VGDb: ależ ja wiem, że to jest agencja PR a nie Sony tylko, że oni reprezentują firmę i skoro ogłaszają konkurs to wypadałoby żeby PR potrafił cokolwiek więcej napisać a nie ładniejszą formę "dzwoń pan do Sony my nic nie wiemy" bo nie świadczy to dobrze o firmie.
@Singularity00: a jak zle odpisza to zrobisz gownoburze ze wprowadzili Cie w blad i beda mieli #!$%@?... Wszystkie duże marki mają agencje od takich, a jak pytasz o promocje (w tym wypadku chyba na cala europe) i nie ma tego w regulaminie jasno opisane, to wiadomo ze cie przekieruja. Sprobuj sie dowiedziec czegos technicznego w telekomach czy sklepach, pytajac o produkt - jesli nie ma czegos w opisie, to odesla do