Tesla wbija się w barierkę na kawałku remontowanej autostrady
Autopilot 1.0, chwila nieuwagi i rozkojarzenia przez automatyczną jazdę na autopilocie i kraksa na remontowanym kawałku autostrady. Tesla mówi wprost, że Autopilot musi być kontrolowany, są komunikaty. Czegoś tym razem zabrakło. Sytuacja przytrafia się użytkownikowi serwisu Reddit o nicku u_-.
Ale jaja. Nie dziwię się teraz, że w Germandii chcieli zakazać w ogóle używania nazwy Autopilot. Nie mniej jakoś to trzeba przetestować i wprowadzić bo zapowiada się genialnie. Jestem rozdarty.
@teslablogpl: Nie rozumiem, byłem przekonany, że autopilot działa na podstawie czujników również. Nie wykrył przeszkody bo pewnie w mapach lewy pas był normalnie dostępny?
@teslablogpl: a Elon od poczatku powtarza że samochod który jest autonomiczny to nie znaczy ze można od tak sobie wszystko zostawić komputerowi i niech jedzie
@KrystusPS4: Vehicles manufactured after late September 2014 are equipped with a camera mounted at the top of the windshield, forward looking radar in the lower grill and ultrasonic acoustic location sensors in the front and rear bumpers that provide a 360-degree view around the car.
@teslablogpl: Kamera pewnie podążała śladem żółtej linii, która nagle przeszła w żółtą bandę, a z kolei poprzedzający pojazd zasłaniał do samego końca zbliżającą się przeszkodę. Ciekawe jak by poradziła sobie wersja 2.0
Autopilot 1.0, chwila nieuwagi i rozkojarzenia przez automatyczną jazdę na autopilocie i kraksa na remontowanym kawałku autostrady. Tesla mówi wprost, że Autopilot musi być kontrolowany, są komunikaty. Czegoś tym razem zabrakło. Sytuacja przytrafia się użytkownikowi serwisu Reddit o nicku u_-.
Na naszym profilu Facebook materiał wideo z zdarzenia
#tesla #elonmusk #motoryzacja #autopilot #wypadek
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora
"8 kamer i 12 czujników" w wersji V2.0