Aktywne Wpisy
_aqq +106
Adamfabiarz +18
W 25,5 miesiąca przejechane 85 tys. km. Skoda Fabia III Kombi 1.0 MPI 60 KM w gazie.
W ciągu kolejnych ok. 3 miesięcy zrobię kolejne parę tys. km i Fabia przestaje być moim daily, bo trochę zmieniła się mi koncepcja pojazdowa (przede wszystkim: potrzebuję większego auta - przesiadam się na Dacię Jogger). Niemniej, o Fabii mogę jedynie powiedzieć same dobre słowa, że zacna maszyna. Zaplusuj aby oddać respekt.
(więcej fotek w komentarzach)
W ciągu kolejnych ok. 3 miesięcy zrobię kolejne parę tys. km i Fabia przestaje być moim daily, bo trochę zmieniła się mi koncepcja pojazdowa (przede wszystkim: potrzebuję większego auta - przesiadam się na Dacię Jogger). Niemniej, o Fabii mogę jedynie powiedzieć same dobre słowa, że zacna maszyna. Zaplusuj aby oddać respekt.
(więcej fotek w komentarzach)
polecam dwa opracowania w tym temacie
http://gazeo.pl/poradniki/eksploatacja/Wariator-zamiast-lubryfikacji,artykul,9674.html - czym zstąpić lubryfikację
i drugi kiedy stosować lubryfikację
http://gazeo.pl/poradniki/eksploatacja/Lubryfikacja-zbytek-czy-koniecznosc,artykul,5604.html
#motoryzacja #lpg #samochody #technologia
@AndrzejZawa: *NA TEN TEMAT !!!
w Polsce 80 % jej nie ma. Jak kupisz nową skodę z bezpośrednim wtryskiem z LPG fabrycznym to nie masz lubryfikacji tylko specjalny środek dodawany do benzyny bo tam jest dotrysk benzyny podczas spalania.
wszystko dla ochrony zaworów. Subaru kiedyś robiło specjalne utwardzone gniazda pod LPG i oznaczało te auta że są przeznaczone pod gaz.
No i zastanowić się jakie auto się kupuje jeśli chce się założyć LPG. Jak z każdą rzeczą