Wpis z mikrobloga

Słuchajcie, sprawa jest w stylu #studbaza i #januszestudiowania ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Studiuję obecnie na kierunku fizjoterapia i zdarzyło się, że piszę pracę magisterską na temat “Wpływ Nordic Walking na utratę masy ciała u osób z nadwagą”. Zwracam się do Was z serdeczną prośbą o pomoc w zebraniu danych do badań.
Badania są bezpieczne i nieinwazyjne. Trwają cztery tygodnie i wyglądają następująco:

Zapisujemy swoją wagę w dniu rozpoczęcia badania;
Rozpoczynamy (lub nie) trening Nordic Walking trzy razy w tygodniu (z przynajmniej jednym dniem przerwy między dniami treningowymi):
- trening rozpoczynamy 15-minutową rozgrzewką (uchroni to przed kontuzjami);
- każdy trening to godzina marszu (nieważne na jaki dystans!);
- intensywność marszu utrzymujemy tak, aby nasze tętno utrzymywało się na poziomie 90-120 uderzeń na minutę (to całkiem niewiele, serio);
Po czterech tygodniach ponownie zapisujemy swoją wagę;
Wypełniamy ankietę, którą przesyłam niżej w linku. Ankieta jest anonimowa, więc proszę o szczerość.

Może znacie kogoś, kto chodzi z kijami? Podrzućcie im ankietę, dajcie mi szansę na dużą grupę badawczą ;)

Dla każdego kto wspomoże albo przynajmniej będzie ciekaw wyników, dajcie znać :)

Z doświadczeń mogę powiedzieć, że na spokojnie każdy Mirek czy Mirabelka, którzy zmagają się z zbędnymi kilogramami, mogą sobie przez miesiąc bez specjalnego wysiłku stracić te 5kg ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Link do ankiety (Ankieta Google):Ankieta: Wpływ Nordic Walking na utratę masy ciała
  • 7
@Masuq0: stąd fragment: "Może znacie kogoś, kto chodzi z kijami? Podrzućcie im ankietę, dajcie mi szansę na dużą grupę badawczą ;)"

Ci, do których ankieta nie jest w stanie dotrzeć, na pewno mają wśród znajomych kogoś, kto tu jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@aschar widziałam parę obron magisterki z grupą badawczą kilkunastu studentów albo innych ludzi, ale takich w postaci realnej, a nie ankiety z netu i fajniej wyglądały