Wpis z mikrobloga

Poziom trudności War.
82 godziny. Koniec.

Jedyne co po skończeniu gry ciśnie mi się na usta to "geniusz". Shin Megami Tensei IV Apocalypse to absolutnie najlepsza gra 2016 roku, przynajmniej na 3DSa, jakie tam Overwatche, jakie tak Pokemon SuMo, jakie tam Fire Emblem Fates, w Doom i Titanfalla 2 jeszcze nie grałem, ale SMTIV Apo delivernęło i okazało się być znacznie, ZNACZNIE lepsze niż w moich optymistycznych scenariuszach

Ilość usprawnień QoL w stosunku do SMTIV jest gigantyczna, gra się po prostu miód, przestawiłem sobie na najwyższy poziom trudności bo ilość satysfakcji z grindowania taktyki na "I CAN'T HEAR YOU, I CAN'T SEE YOU" jest gigantyczna ʕʔ

Ta gra to dosłownie jRPG Dark Souls, który daje tyle wolności przy setkach ruchów i powiązanych z nimi taktyk, że mógłbym nawet przyrównać to do gameplayowego sandboxa
I po tylu godzinach moje kompendium demonów to tylko 40%
Nie grindowałem jeszcze DLC bossów, nie zrobiłem nawet jakiejś połowy Challenge Questów, nie pokonałem bossów w Bonus Dungeonie, nie ściągnąłem darmowego DLC odblokowującego levele dalsze niż 99 i podniesienia leveli przeciwników
TAK. W TEJ GRZE JESZCZE TYLE DA SIĘ ZROBIĆ.

Świetny klimat, jeszcze genialniejszy soundtrack niż w SMTIV, obłędny buildup pod final bossa, cholernie przyjemny boss rush pod koniec gry z chorym poziomem trudności, aż do samego końca miałem wrażenie, że ktoś przeczytał moje myśli i stworzył dokładnie taką grę, jaką chciałbym przejść

CUUUUUUUUUUUUUUDOOOOOOOOO ()()()
Bez zastanawiania się top3 gier w historii Nintendo 3DSa, zaraz po Kid Icarusie Uprising i Virtue's Last Reward
Abstolutnie polecam (ʘʘ)
#nintendo #3ds #smt #smtiv #smtiva #shinmegamitensei #shinmegamitenseiiv #shinmegamitenseiivapocalypse
j.....b - Poziom trudności War.
82 godziny. Koniec.

Jedyne co po skończeniu gry c...
  • 5
moje kompendium demonów to tylko 40%


@joookub: Ciekawe, jestem dopiero w miejscu gdzie pojawia się Toki i mam 41%, ale fakt - "team" wymieniam co 3-4 poziomy.
No i gierka bardzo miodna, też sobie przestawię na War, bo z Conflict jest dość łatwo. W oryginale przynajmniej początek był trudny, tutaj był raczej luz. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Agnaktor: O, no to soon, już pod koniec Tsukiji Konganji boss taki trudny że jeszcze pożałujesz zmienienia poziomu trudności ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pierwszy wall tam jest IMO, boss który ma jeden ruch który przebija niejednego bossa z boss rush pod koniec, grinduj Alice ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@joookub: Dam znać jak do niego dojdę, powinienem być niedaleko. Mam w składzie Alice (+ Cu Chulanin i Asherah), fajnie że tym razem Die for Me! jest przydatne, ale na jej przykładzie dobrze widać nerf demonów w stosunku do oryginału: mniej odporności, gorsze skille na tym samym poziomie (nie wiem czy mam już dostęp do czegokolwiek z Luster Candy).