Wpis z mikrobloga

#samochody #pytanie #volvo #s60
Miałem ostatnio sporo problemów z Volvo. Pewnego dnia stanął ( bardzo gwałtownie zahamowałem i zgasł) i nie chciał już dalej odpalić (rozruch był próbowany do wyczerpania akumulatora, bawiliśmy się wtedy też samym akumulatorem ) . Komputer powiedział, że czujnik sprzęgła nawalił, wyczyszczony odpalił. Później znowu stanął i tak samo nie chciał odpalić, z tym że nie dało się już sczytać kodów błędów przez OBDII. Wyciągnąłem ECU, rozebrałem i nie było widocznych uszkodzeń więc wsadziłem z powrotem. W międzyczasie naładowałem akumulator i podczas podłączania okazało się, że zacisk na plusie lata jak szatan i nie styka w pełni (nawet dokręcony na maxa) więc go trochę stunigowałem i teraz już nie lata. Natomiast auto działa jak kiedyś, a jedyny problem jaki teraz mam to, że świeci się kontrolka aby sprawdzić silnik. Jeszcze nie byłem u mechanika aby to sprawdzić.
Ale.
Czy problemy z odpaleniem i komunikacją z ECU mógł być spowodowane złym połączeniem akumulatora? Jak go szturchałem przed poprawieniem to iskrzyło trochę na styku.
  • 2