Wpis z mikrobloga

@lossuperktos: Są auta które chcesz mieć i auta którymi będziesz po prostu jeździł. Z resztą jestem z tych ludzi, którzy zobaczą ile poszczególne śrubki kosztują do tej alfy, jak już będę mieć na nią pieniądze, przemyśle sprawe sto razy i podejmę decyzję. A to nie jedyne auto które chce kupić. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jakieś dokładniejsze koszta?


@JakisGlupiKon: Co do Alfy - 0 zł, Selespeed jest nienaprawialny. Nie ma dostępnych nowych części na rynku.

Co do innych samochodów remont przeciętnego automatu to 4 - 10 000 zł, za regenerację najpopularniejszego w naszym kraju tiptronica zapłaciłem 8 000 zł.

Więc nie ma co porównywać kosztowo skrzyń manualnych z automatami, bo manual MOŻE się #!$%@?ć (koszt regeneracji max. 2000 zł), a automat się zwyczajnie zużywa i po
@JakisGlupiKon: Jeśli kupujesz auto do czystej przyjemności z okazjonalnej jazdy to jak najbardziej 190 z automatem to cudowny wóz. Szczerze sam bym Mercedesa bez automatu nie wziął.

Ale do normalnego wożenia dupy z i do pracy kupowanie starego pudła z automatem to zwyczajna głupota.
Wyjątkiem jest kupno VAGa z "martwym" Tiptronikiem i regeneracja w momencie zakupu. Wtedy mamy te 200 000 km spokoju od skrzyni, a jeździ się tym naprawdę fajnie.