Aktywne Wpisy
pieknylowca +449
Dlatego szczerze lepiej zapłacić 300zl za rokse i być obsłużonym po królewsku niż zapłacić tyle samo, stracić czas a potem zostać zablokowanym na tinderze. #p0lka #zwiazki #rozowepaski
JavierDaY +28
Jak sobie radzicie z różowymi, które wiecznie chcą gdzieś latać, byliśmy w tym roku na urlopie 10 dni w turcji, planujemy w lipcu do włoch na 5 dni, a ta jeszcze mnie gdzieś chce wyciągnąć. Latanie samolotem to dla mnie najgorsze przeżycie, latam na lekach uspokajających, po których spie z dwie doby, bardziej męczę się, bo budzę się często i ciągle jestem w pół śnie. Tłumacze jej jak to wygląda, ze nie
Podróżowanie na rowerze w Kielcach jest wyzwaniem - brak przejazdów dla rowerów, wysokie krawężniki, fatalna nawierzchnia, brak możliwości wjazdu na drogę dla rowerów lub zjazdu z niej, brak możliwości skrętu w innej relacji niż jedyna jaką przewidziała osoba projektująca, zakręty pod kątem prostym, w wielu miejscach ograniczona widoczność, mieszanie z ruchem pieszym, zmuszanie rowerzysty do kilkukrotnego przejeżdżania z jednej strony jezdni na drugą oraz konieczność kilkukrotnego zatrzymywania się na jednym skrzyżowaniu czy konieczność wciskania przycisków by w ogóle dostać zielone światło i móc przedostać się na drugą stronę skrzyżowania.
Razem chcemy to zmienić! Dlatego w naszym programie dla Kielc proponujemy rozwiązania, które sprawią, że podróż na rowerze po Kielcach będzie bezpieczna i wygodna. Przede wszystkim uważamy, że należy w końcu uchwalić standardy budowy infrastruktury rowerowej, które będą wymuszać na projektantach jej prawidłowe zaprojektowanie, tak jak to ma miejsce w innych miastach w Polsce, gdzie takie standardy obowiązują.
Na budowę nowej i utrzymanie (odśnieżanie, czyszczenie, naprawy) istniejącej infrastruktury rowerowej proponujemy przeznaczanie co roku min. 10 mln zł. Chcemy, by budowa infrastruktury rowerowej była poprzedzona badaniami potrzeb komunikacyjnych mieszkańców i mieszkanek oraz konsultacjami społecznymi. Marzymy o tym, by wszystkie ulice jednokierunkowe były dostępne w obu kierunkach dla rowerzystów.
Uważamy, że najważniejszym elementem polityki rowerowej jest jak najszybsze zlikwidowanie barier, które są największymi utrudnieniami dla rowerzystów – brak przejazdów dla rowerów, wysokie krawężniki czy długi czas oczekiwania na zielone światło. Już te działania przyczynią się do zwiększenia atrakcyjności ruchu rowerowego.
https://www.facebook.com/razemswietokrzyskie/photos/a.727416107362739.1073741828.727408490696834/1030276480410032/?type=3&permPage=1
#razem #partiarazem #kielce #rower #polityka
Komentarz usunięty przez autora
@Erk700: kostki downa w ogole WON. Takze z chodnikow. Nie ma bardziej obrzydliwej nawierzchni... tym bardziej, ze mieszanka z ktorej je tlocza juz od nowosci ma kolor brudu. Sciezki z asfaltu, chodniki z tradycyjnych kwadratowych plyt.
Prawaku z zakutym lbem. Na fotce ponizej Moskwa - miasto dla samochodow. Cudowne miejsce do zycia.
Może frytki do tego? Już widzę jak mi wyjeżdża rower zza zakrętu oczywiście jadąc środkiem bo dla naszych cyklistów jazda przy prawej krawędzi często jest terminem mało zrozumiałym.
Po to jest jeden kierunek żeby jeździć w jedną stronę. Chcesz w drugą? Zsiądź z roweru i go sobie przeprowadź chodnikiem.
Może jeszcze zezwolenie na jazdę na czerwonym?