Wpis z mikrobloga

@Wextor: A próbowałeś napisać do nich ticket, albo jakkolwiek to zgłosić? W Multigamingu nic nie pada od tak, z powodu ddosów, ponieważ raz, że mają bardzo fajne zabezpieczenia dostarczane przez firmę hostingową to jeszcze wprowadzają swoje autorskie rozwiązania.

Mój ts stoi u nich od jakiś 8 miesięcy bez ani jednego dropa, czy czegokolwiek i uptime nalicza co jakiś czas od nowa tylko z powodu aktualizacji, które robią na bieżąco.

Dlatego
  • Odpowiedz
@Wextor: Ale jednak piszesz post i zachęcasz ludzi do tego, żeby nie kupowali u nich. Serio warto napisać, może uda im się rozwiązać problem i będziesz zadowolony z rezultatu. Skoro do tej pory było okej, to po co z tego rezygnować ;)
Mimo wszystko zachęcam i daj znać czy uda się coś zdziałać, żebyś stabilnie korzystał ze swoich usług :)
  • Odpowiedz