Wpis z mikrobloga

hej Miraski, mam do was prośbę. Planuje zakup laptopa (do grania), jestem w stanie przeznaczyć na niego max 4000zł. Macie może jakieś sprawdzone laptopy? Jesteście w stanie szczerze i dobrze doradzić, żebym nie kupiła jakiegoś szmelca? Od razu mówie, że w kwestiach związanych z procesorami, kartami graficznymi etc jestem totalnie zielona, dlatego liczę na szczere odpowiedzi ;)


#komputery #kiciochpyta #gry
  • 35
  • Odpowiedz


@k-exo: Ojezu jak zgniłem.

Dzisiaj moi starzy wezwali do domju brata, który robi "kariere" w big4. Brateł przyjechał swoim SUVem Volvo i wlazł do domu. W domu siedzieli starzy, siostra, jej Seba i ich guwniak. Siostra płacz no i brat pyta po #!$%@? go w tygodniu ściągają do domu. Stary Janusz zaczyna opowieść, żę młody guwniak jest prawie ślepy i trzeba operacje a NFZ nie pokryje w terminie i za oko
  • Odpowiedz
@k-exo:
Kupiłem za 4k pół roku temu Della i7559 z 16GB RAM'u ,GTX'em 960m i oczywiscie i7 no i GTA V na high jak natura chciała :) Polecam tak więc Dell'e z tej czerwonej(gamingowej) serii. Równie dobrze można wziąć jakiegoś MSI ale to nadal gorszy support i chińskie części ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@kryniow: a jak z chłodzeniem u niego? kiedyś miałam zajebistego lapka ale miał #!$%@? system chłodzący i wziął i umarł i teraz jestem na to mocno wyczulona ;p
  • Odpowiedz
@wytrzzeszcz:
Lenovo kijem bym nie dotknął jak chcę żeby sprzęt podział dłużej niż tyle co na gwarancji. Na uczelni ostatnio firma co się ogłaszała własnie puszczała prezentacje na Lenovo(podobno niedawno kupiony) i ekran w kratkę wyświetlał,dodatkowo raz się wyłączył. Jak Lenovo to tylko stare Thinkpady ,które patentował IBM.
  • Odpowiedz
@wytrzzeszcz: chciałam zainwestowac w kompa stacjonarnego, ale mieszkam póki co z mamą i jej nie zabiore przecież :D jak osiąde gdzies na stałe to kupie wypasionego stacjonarnego, ale na razie jeszcze nie wiem gdzie mnie wywiezie wiec wole miec lapka bo jednak wygodniej
  • Odpowiedz
@k-exo: