Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Nie wiem czy kiedykolwiek pogodzę sie z zacofaniem moich rodziców. Są 60+ i żyją mentalnością sprzed czterdziestu lat. Zresztą nie wiek świadczy o nastawieniu do życia, znam ludzi w ich wieku z zupełnie innym podejściem. Ja mam wszystko sprawdzać na internecie dla nich bo oni nie potrafią i nie chcą się nauczyć nic robić na komputerze. To akurat dla mnie nie problem ale denerwuje mnie brak chęci rozwoju na wielu płaszczyznach. Nie garnęli sie do nauki w młodszych latach, przez to teraz brakuje nam kasy. Powiecie-idź do pracy a nie ciągniesz od rodziców. Jasne. Pracuję od 16 roku życia. Każde wakacje, wolne, weekendy. Teraz nie mogę bo jestem na wymagających studiach i nie mam czasu zwyczajnie. Gdyby nie finansowa pomoc ze strony rodzeństwa to o studiach też pomarzyć bym mogła. Nigdy mnie nie pochwalą, jak kiedys im powiedziałam ze nigdy nie wspomnieli nawet ze są ze mnie dumni, to mi mama powiedziała "za co mam cie chwalić?". Mimo ze od zawsze dobrze sie uczę, teraz studiuję, nie ma ze mną problemów, sama za swoją pracę sfinansowałam sobie kurs maturalny. Od rodzeństwa nie chce tez pożyczać dużo wiec jakby mi sie teraz spodnie rozwaliły to nawet nie miałabym za co kupic nowych. Musiałam sie wygadać. Ogólnie zajmują sie swoimi sprawami, często z nimi gadam o tym jak potrzebują sie wygadać. O moje problemy nikt nie zapyta. Zazdroszczę innym rodziców którzy zapewniają im pieniadze na naukę, poświęcają im czas i wsparcie, mówią im jak dumni z nich są, a nawet jesli nie to chociaż czasem pochwalą, i człowiek chociaż wie ze robi cos dobrze. Juz nie wspominam ze obracam się w kręgu gdzie ludzie mają pokupowane dosłownie wszystko przez rodziców. Ja nawet o tym nie marze. Chciałabym tylko nie martwić się kasa i spokojnie się uczyć. Jak mowie to rodzicom to jest tylko "no skąd mam dać Ci pieniadze jak zarabiam 1200". Juz nieraz miałam ochotę krzyknąć ze trzeba bylo skończyć jakąś szkołę. Aż nie chcę mieć wakacji bo wiem że kolejne 3