Wpis z mikrobloga

No to zaczynamy głosowanie

#lodz

Modem tagu #lodz powinien zostać:

  • @michalec 1.7% (11)
  • @piksel169 3.8% (25)
  • @czlapka 2.6% (17)
  • @Radus 0.9% (6)
  • @Sepzpietryny 5.3% (35)
  • @npsr 1.5% (10)
  • @hannazdanowska 72.3% (477)
  • Inny kandydat (jaki) 12.0% (79)

Oddanych głosów: 660

  • 92
  • Odpowiedz
@Sepzpietryny: Nie mamy nowoczesnego taboru, mamy jeden z najgorszych taborów w Polsce jeśli chodzi o tramwaje. Chyba drugi najniższy wynik jeśli chodzi o procent taboru niskopodłogowego. O to chodzi, że większość tych wad które wypisałeś nie powinna występować a w Łodzi występuje.

Nowoczesne systemy tramwajowe powinny być bardzo mało awaryjne, budowa linii powinna być raz a dobra, na długie, długie lata przez co wtedy ten koszt już nie jest taki
  • Odpowiedz
@czlapka: Nie rozumiem o czym piszesz bo nijak się to ma do rzeczywistości, tabor jeden z najlepszych w Polsce
http://www.mpk.lodz.pl/showarticle.action?article=7283&Wagony+tramwajowe
Linie na osobnych torowiskach a wady tramwaju wynikają z ich specyfiki i niczym ich nie wyeliminujesz. Nie widziałem żeby gdziekolwiek tramwaje jeździły jakoś lepiej niż tu

Nigdy nie widziałem tramwaju na osiedlu a trochę jeżdżę, generalnie zawsze budowa linii tramwajowej łączy się z protestami a teraz gdy autobusy elektryczne są
  • Odpowiedz
@Sepzpietryny: Taki jad sie polał, ze mam ochotę sam na siebie głosować, co by wybić z głupich łbów pewne opinie. Ale obawiam sie, ze dla niektórych jestem zbyt radykalny w miłości do Łodzi i w poparciu dla PHZ. Poza tym w czasie pracy nie mogę non stop byc na Mirko. I jak żyć??? ;)
  • Odpowiedz
Chodzi tylko o osobe która będzie usuwała głupie wpisy nie wnoszące nic do dyskusji. Kazdy bedzie mógł w tagu pisać i krytyka jest dozwolona ale krytyka a nie celowo atencyjna gównoburza.


@soft1house: Ale skoro ta atencyjna gó**oburza dotyczy Łodzi, to dlaczego chcesz ją usuwać z tagu #lodz? To ogólny tag, który tworzony jest przez ludzi w jakiś sposób związanych z tym miastem. Jeśli chcesz mieć tylko pozytywne
  • Odpowiedz
@czlapka: Tylko zauważ ile tych tramwajów jest, trudniej wymienic większy tabor a np zmodernizowane konstale mimo ze wyglądają i działaja równie dobrze jak pesy nie są niskopodłogowe więc weź pod uwagę też inne parametry.
Poza tym pisałem o wadach tramwajów a nie jakości taboru, jaki by nie był ma takie same ograniczenia i ogólnie jest gorszym rozwiązaniem w mieście
  • Odpowiedz
@czlapka: Tak ten procent na wiki wydaje mi sie mocno zaniżony przez taki drobny detal jak np
"Tabor obsługujący regularne linie" w przypadku np krakowa. Podejrzewam że liczba na wiki w przypadku łodzi jest ogólną liczbą taboru nawet tego który stoi i nie jeździ za dużo. Trochę po tej łodzi jeżdżę i nie wydaje mi się że tych najstarszych Konstal 805Na (oryginalny) jest aż tyle używanych bo stosunkowo rzadko je
  • Odpowiedz
Konstal 805Na


@carving85: zła tabelkę w ogóle dałem, mój bład, niżej jest poprawna i 10%. Ale nadal to w porównaniu do innych miast, bardzo kiepski wynik, więc nie mozna pisać że mamy jeden z lepszych taborów w Polsce bo to po prostu kłamstwo. A czy Konstal oryginalny czy wyremontowany, to nadal 30-40 letnie pojazdy z tamtej epoki jak dla mnie
  • Odpowiedz
@czlapka: Ale nadal uważam że ta tabelka i jedna i druga przedstawia jakiś całkowity tabor bo na prawdę nie widzę tych Konstal 805Na tak dużo jeżdżących.

No i dla mnie właśnie odwrotnie bo uważam że to jest spory plus tramwajów kupujesz potem po 15 latach remont generalny i wygląda jak nowy. Owszem nadal nie jest niskopodłogowy i to minus ale nie powinno to przekreślać tych tramwajów jako przestarzałe.
  • Odpowiedz
@Sepzpietryny: krótko, napisałeś że mamy jeden z najlepszych taborów w Polsce, a mamy najgorszy

Ogólnie to wychodze tutaj na jakiegoś strasznego tramwajowego fanatyka i psychopatę a nie w tym rzecz. Po prostu jak się korzysta z tego środka transportu w innych krajach, to nagle jakoś te wady nie występują.

Bo te wady, które wymieniłeś występują praktycznie też w przypadku
  • Odpowiedz