Wpis z mikrobloga

1. Klient składa zamówienie poprzez interaktywny formularz dostępny na jednej ze stron Sklepu internetowego. Zamówienie określa m.in. jakie towary, po jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji.

2. Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wysyła na adres e-mail Klienta informację o złożonym zamówieniu. Ta informacja nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty Klienta. Jest ona jedynie informacją, że Sprzedawca zamówienie otrzymał.

3. Następnie Sprzedawca weryfikuje, czy
@Tierro @lichwiarz @MrKaban @Bjorn_Skurvensen
Dooobrą reklamę ogarnęli :D

Zapis w mailu:

Czy może się zdarzyć, że zamówienie nie zostanie zatwierdzone lub będzie zrealizowane częściowo ?

W bardzo rzadkich przypadkach może nastąpić sytuacja, że duża ilość zamówień na ten sam produkt spowoduje przekroczenie stanów magazynowych. W takim przypadku handlowiec nie będzie mógł zatwierdzić zamówienia i niezwłocznie się z Tobą skontaktuje telefonicznie lub mailowo.
@spiritus: Z maila od nich:

Czy może się zdarzyć, że zamówienie nie zostanie zatwierdzone lub będzie zrealizowane częściowo ?

W bardzo rzadkich przypadkach może nastąpić sytuacja, że duża ilość zamówień na ten sam produkt spowoduje przekroczenie stanów magazynowych. W takim przypadku handlowiec nie będzie mógł zatwierdzić zamówienia i niezwłocznie się z Tobą skontaktuje telefonicznie lub mailowo.

-------

Doczytałem na google, że mogą się tłumaczyć braku produktów na magazynie, ale to z
@spiritus: Późna pora robi ze mnie debila, nie wiem czemu cały czas miałem w głowie, że przytoczyłeś inny fragment. Ciekawe jaki będzie ból dupska jutro z rana jak wejdą do biur (ʘʘ)