1. Klient składa zamówienie poprzez interaktywny formularz dostępny na jednej ze stron Sklepu internetowego. Zamówienie określa m.in. jakie towary, po jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji.
2. Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wysyła na adres e-mail Klienta informację o złożonym zamówieniu. Ta informacja nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty Klienta. Jest ona jedynie informacją, że Sprzedawca zamówienie otrzymał.
@eciek: Ja bym musiał zapłacić 28k :D zresztą, mam na mailu potwierdzenie że za wszystko 51zł, więc nie mogą wyskoczyć z inną ceną, gdyby wysłali ;) poza tym, widziałem w ich regulaminie że zaraz się ładnie ze wszystkiego wyłgają ( ͡°ʖ̯͡°)
Sprzedać pewnie nie sprzedadzą, ale może uda się wynegocjować jakiś bon rabatowy na przyszłość w ramach zadośćuczynienia za anulowanie przesyłki ( ͡°͜ʖ͡°)
Czy może się zdarzyć, że zamówienie nie zostanie zatwierdzone lub będzie zrealizowane częściowo ?
W bardzo rzadkich przypadkach może nastąpić sytuacja, że duża ilość zamówień na ten sam produkt spowoduje przekroczenie stanów magazynowych. W takim przypadku handlowiec nie będzie mógł zatwierdzić zamówienia i niezwłocznie się z Tobą skontaktuje telefonicznie lub mailowo.
Czy może się zdarzyć, że zamówienie nie zostanie zatwierdzone lub będzie zrealizowane częściowo ?
W bardzo rzadkich przypadkach może nastąpić sytuacja, że duża ilość zamówień na ten sam produkt spowoduje przekroczenie stanów magazynowych. W takim przypadku handlowiec nie będzie mógł zatwierdzić zamówienia i niezwłocznie się z Tobą skontaktuje telefonicznie lub mailowo.
-------
Doczytałem na google, że mogą się tłumaczyć braku produktów na magazynie, ale to z
@spiritus: Późna pora robi ze mnie debila, nie wiem czemu cały czas miałem w głowie, że przytoczyłeś inny fragment. Ciekawe jaki będzie ból dupska jutro z rana jak wejdą do biur (ʘ‿ʘ)
Ja kiedyś do USA z waw leciałem w dwie za 600 bo jakaś norweska strona nie doliczyła opłaty paliwowej. No i przyjęli i doleciałem. A tam to już ludzie z całego świata się rzucili. :P
@Tierro jasne, wzialem opcje z odbiorem w netpunkcie, ciekaw jest jaka bedzie jutro reakcja Morele ( ͡º͜ʖ͡º) swoja droga kupowalem kilka razy u nich i zawsze ze sprzetu i transakcji bylem zadowolony :)
https://www.morele.net/laptopy/laptopy/notebooki-laptopy-ultrabooki-31/,10.00,,,,,,,,,/1/
#morele i chyba #rozdajo
2. Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wysyła na adres e-mail Klienta informację o złożonym zamówieniu. Ta informacja nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty Klienta. Jest ona jedynie informacją, że Sprzedawca zamówienie otrzymał.
3. Następnie Sprzedawca weryfikuje, czy
Dooobrą reklamę ogarnęli :D
Zapis w mailu:
Czy może się zdarzyć, że zamówienie nie zostanie zatwierdzone lub będzie zrealizowane częściowo ?
W bardzo rzadkich przypadkach może nastąpić sytuacja, że duża ilość zamówień na ten sam produkt spowoduje przekroczenie stanów magazynowych. W takim przypadku handlowiec nie będzie mógł zatwierdzić zamówienia i niezwłocznie się z Tobą skontaktuje telefonicznie lub mailowo.
Czy może się zdarzyć, że zamówienie nie zostanie zatwierdzone lub będzie zrealizowane częściowo ?
W bardzo rzadkich przypadkach może nastąpić sytuacja, że duża ilość zamówień na ten sam produkt spowoduje przekroczenie stanów magazynowych. W takim przypadku handlowiec nie będzie mógł zatwierdzić zamówienia i niezwłocznie się z Tobą skontaktuje telefonicznie lub mailowo.
-------
Doczytałem na google, że mogą się tłumaczyć braku produktów na magazynie, ale to z
Nie wiem właśnie... zapewne jakiś sebix będzie drążył, że kupił a nie otrzymał :D
Już nawet powstał fanpejdż na ryjbuku :D
https://www.facebook.com/Oszukani-przez-morelenet-1657885241178690/?fref=ts
Pewnie ktoś poleci, szef dostanie zawału aalbo jak pisałem wcześniej.... reklama, reklama, reklama
a drugie za pobraniem XD oj cebula mocno XD