Wpis z mikrobloga

Z jednej strony mają napisane w regulaminie, że to tylko zachęcenie do zakupów a z drugiej podają takie info "Wybrałeś płatność przelewem. Zamówienie zostanie zrealizowane po dokonaniu wpłaty na poniższe dane:"
Czyli zgodnie z tym co tu napisali zlecenie zostaje zrealizowane po dokonaniu wpłaty a nie wtedy kiedy sobie je zakceptuja...
  • Odpowiedz
@Rabusek: ciekawe czy ktoś musi każde zamówienie ręcznie anulować czy mogą to zrobić masowo. Jak będzie musiał każde ręcznie i wysłać maila to ma następne kilka dni z głowy.
  • Odpowiedz
XXV.
1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
V.
2. Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wysyła na adres e-mail Klienta informację o złożonym zamówieniu. Ta informacja nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty Klienta. Jest ona jedynie informacją, że Sprzedawca zamówienie otrzymał.
3. Następnie Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie może zostać przyjęte do realizacji. W razie braku możliwości zrealizowania zamówienia Sprzedawca wysyła na
  • Odpowiedz
A co jeśli to jakiś pracownik mści się na morele i jutro z rana wszystkie transakcje zaakceptuje. Sam odpowiada tylko do 3 krotności pensji, a morele będzie musiało iść na ugodę z tymi co zamówili. Oznaczałoby to bankructwo firmy pewnie.
  • Odpowiedz