Wpis z mikrobloga

Tak wygląda rejestracja karty SIM w Virgin Mobile:
1. Wizyta na BP - Pani zza prezerwatyw powiedziała, że muszę wybrać kod na telefonie, ale nie pamięta jaki i żeby przyjść później.
2. Wizyta w bankowości internetowej ING - komunikat o wystąpieniu błędu i konieczności udania się do najbliższej placówki z ważnym dokumentem.
3. Wizyta w placówce ING - "my świadczymy usługi bankowe a nie telekomunikacyjne, mogę co najwyżej zmienić pani numer telefonu podany w bankowości internetowej".
4. Wizyta na BP. Pan coś wpisuje w komputer, mówi, że powinien przyjść SMS z kodem. SMS nie przychodzi. Nara.
5. Wizyta na poczcie, bez kolejki :) Bez kolejki, bo awaria i nic nie działa na poczcie :(
6. Wizyta na poczcie, pani każe wbić kod w telefon, pani przeklepuje odpowiedź w komputer i mówi, że nie przechodzi i że błąd i żeby iść do salonu.
7. Wizyta na stronie Virgin i próba zamówienia kuriera, który potwierdzi dane. Po wypełnieniu całego formularza (i otrzymania w między czasie jakiegoś kodu na telefon) komunikat o istnieniu niezakończonych wniosków.
8. Wizyta w kiosku, pani wklepuje, ma błąd, ale mówi też, że trzeba anulować wniosek w salonie.
9. Wizyta w formularzu kontaktowym Virgin z prośbą o anulowanie wniosku - brak odpowiedzi.

Działo się to przez ostatnie pół miesiąca. Ogólnie nie polecam. Z drugiej strony może tak żenujący operator zapomni mi wyłączyć jutro telefon?

#zalesie #virgin #virginmobile #ing #virginmobileorazingssapalke #pytanie
  • 11
Z drugiej strony może tak żenujący operator zapomni mi wyłączyć jutro telefon


@annako: żebyś się nie zdziwiła. ostatnio zapomnieli mi wyłączyć pakiet z internetem i miałem za 2zł 2 miesiące szybkiego internetu bez limitu xD
@Janek_dzbanek: Nie przyjdzie, bo po pierwsze ich system internetowy nie pozwala mi złożyć wniosku. Po drugie ma na to 3.5 godziny, a kuriera, który by pracował w innych godzinach niż 8-16 nikt jeszcze nie widział ;)
@annako: Pewnie popełniła osoba z BP jakiś błąd, stąd problemy. Najwygodniejszym sposobem była rejestracja online i potwierdzenie w dowolnym punkcie partnerskim operatora.

Numer wyłączony nie zostanie przecież tobie zabrany, bo można go zarejestrować po fakcie.
@annako: mi udało się za drugim razem w inmedio, pocza polska miała problem z rejestracją. Helpdesk virginmobile.pl był tak pomocny, że odezwali się dzień po udanej rejestracji numeru. Ogólnie też nie polecam VM, głównie ze względu za błyskawiczne odpowiedzi helpdesku ( ͡° ͜ʖ ͡°)