Wpis z mikrobloga

@hayenz: Gdy drugi raz oddałem do naprawy też nie wykryli. Podczas rozmowy z pracownikiem dowiedziałem się, że oni więcej nie mogą zrobić. To że taki defekt jest trudny do wykrycia to nie ich problem.
  • Odpowiedz
@macfanboy: idź do innego autoryzowanego serwisu albo poślij zdjęcia na maila do centrali w USA. Ja tez miałem problem z matryca (powłoka antyrefleksyjna sie odbarwila) i wymienili mi bez gadania, a było po gwarancji. (Nie było wtedy oficjalnego programu naprawczego dla tego modelu)
  • Odpowiedz
@Alekej: Cześć, uporałeś się jakoś z tym problemem? W moim Macu jest to samo, jak wybudzę go, po czym po kilku sekundach wracają kolory do normalnego stanu i sam nie wiem co z tym zrobić, bo to w różnych sytuacjach się pojawia.
  • Odpowiedz
@verth Niestety nie... Poszedł do MM nic. Przez rzecznika też się nie udało. Udam się do Cortlandu po ekspertyzę i dopiero wtedy rozpocznę postępowanie w sądzie cywilnym. Najbardziej boli fakt, że zbierałem rok, nacieszyłem się nim pół roku i pół roku walczę z serwisami i sprzedawcą...
  • Odpowiedz