Aktywne Wpisy
3x32 +8
G06DbT +30
Zrobiłem mały eksperyment w Fallout 4, gdzie zwiększałem ilość FPS. Gra ma taki śmieszny silnik, że im więcej FPS, tym gra działa szybciej. Przy 500 FPS nie da się grać, bo chłopek porusza się tak szybko, że mój czas reakcji jest za wolny.
Podczas edycji wywaliło mi raz soft, i musiałem od nowa edytować.
Wołam @acidd bo chciał :)
#gry #pcmasterrace #fallout #fallout4
Podczas edycji wywaliło mi raz soft, i musiałem od nowa edytować.
Wołam @acidd bo chciał :)
#gry #pcmasterrace #fallout #fallout4
1.Naładuj akumulator na full przed każdym lotem
Jest to ważne, ponieważ w pełni naładowane aku mają wyższe napięcie w każdej komórce. Dlatego, nawet jeśli napięcie spada na pełnych obrotach, to nie spadnie do poziomu krytycznego. Nie katuj akumulatora na poniżej niż 20%.
2. Spodziewaj nagłych spadków napięcia
Zwłaszcza jeśli lecisz dronem wyścigówym lub innego rodzaju BSP, który nie korzysta z inteligentnych baterii takich jak w DJI. Zwykłe baterie Li-Po mają tendencję do spadku napięcia w zimnie. Nie próbuj latać na granicy bezpieczeństwa, lepiej zostaw sobie więcej czasu na powrót do miejsca startu niż robisz to w okresie letnim i dodatnich temperaturach, im wolniej lecisz tym mniejsza szansa, że bezzałogowy statek powietrzny spadnie. Zatem bez szaleństw i maksymalnych wychyłów.
3. Nie spodziewaj się długiego czasu lotu
Prawie każdy rodzaj baterii i akumulatorów nie lubi zimna. Loty będą trwały średnio nawet o 20% mniej niż w normalnych warunkach.
4. Wstępnie ogrzej akumulatory przed lotem
Możesz używać do tego specjalnych grzałek, obwolut i innych udogodnień techniki. Dla przykładu nowy DJI Inspire 2 ma baterie posiadajce funkcję samonagrzewania w tego rodzaju sytuacjach. Jeśli nie, możesz użyć lub nie masz specjalnych ogrzewaczy do LiPoli to użyj sowjego ciała lub nagrzej samochód i zostaw je w środku przy nawiewie. Innym sposobem wstępnego podgrzewania akumulatora jest uruchomienie silników bez wznoszenia się, zostaw swój BSP w takiej pracy przez kilka minut – pamiętaj bez startu i wznoszenia się! Serio, ostatecznie nie pożałujesz spędzenia 5 minut więcej na wstępne ogrzanie akumulatorów, będziesz czuł się bezpieczniej, a i akumulator będzie przygotowany do pracy.
5. Nie należy przechowywać baterii i ładowarki w zimnym
To nie jest dobry pomysł, aby przechowywać drona i akumulatory w zimnych miejscach, takich jak garaż, piwnica czy tajny schowek w bukrze ;) Po wyjęciu aku za kilka tygodni może się okazać, że różnica napięcia pomiędzy komórkami jest zbyt duża lub jeśli używasz inteligentnych aku może po prostu nie być w stanie się naładować. Pamiętaj! Nigdy nie podłączaj zimnego aku do ładowarki! Podobnie jeśli ładowarkę trzymasz w zimnym pomieszczeniu nie podłączaj jej od razu, poczekaj aż osiągnie temperaturę pokojową.
Pozdro!
i Tyle samo lądowań co startów!
@IRONSKY_UAVTechnology: Zawsze tak robię :/