Wpis z mikrobloga

Hej Mirki spod tagu #aliexpress mam chyba głupie pytanko, ale nie mogę jednoznacznej odpowiedzi znaleźć.

Czy akceptacja propozycji sprzedającego, by wysłać ponownie uszkodzony towar jest jednoznaczna z automatycznym zamknięciem dispute? W formularzu to są dwa różne przyciski i nie jestem pewien jak to zadziała jeśli dam tylko "accept".

Trochę się cykam, że po akceptacji warunków sprzedającego dispute się z automatu zamknie a Majfriend mnie może przy okazji orżnąć ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 6
@ekanwro: Dzięki za szybką odpowiedź. Jego propozycja wygląda tak:

Seller's Proposal
Proposal: No return & No refund

Comments: have resend

I w sumie nie za bardzo mam ochotę się na to godzić. Napisałem mu, żeby podał numer nowej paczki, a jak do mnie dojdzie towar nieuszkodzony to zamknę dispute, a jak mu nie pasuje, to chcę full refund.

Dobrze mu dołożyłem do pieca? ( ͡° ͜ʖ ͡°)