Wpis z mikrobloga

@heater: @Jazzyeah: @ee333: Panowie, ale argumentować swoje opinie. Bo z taką opinią bez konkretów, to nie da się was poważnie brac pod uwagę ;) Tymbardziej Żabka na gdzieś takie opinie.

@barbapapa: Amazon ma 'od A do Z', a Żabka ma mordkę żabki.

@Templar: W Lipcu uruchomili pierwszy sklep testowy, żeby zobaczyć jak to zadziała. W tej chwili jest już sporo sklepów, ale dalej duża część ogólnopolskiej sieci
@designr: nie podoba mnie się, jest malo wyraziste, stare jest sympatyczne i lubilem je, dobrze mi sie kojarzylo, no i potencjal zabki samej w sobie niewykorzystany
jesli chodzi o 'piwo, wódka, fajki, 24h' to od tego juz nie uciekna
@heater: z pewnością wpisuje się w dzisiejsze trendy. Jest sporo marek zachowujących a nawet wracających do bardziej skomplikowanych znaków z dawnych czasów, ale to właśnie zależy jak marka chce być kojarzona. Żabka musi iść za tym co nowe i nie odstawać pod tym względem od reszty. Wszyscy minimalizują, żabka też musi. Wymagania rynku i grupy docelowej - od tego nie uciekniesz.

Z tym stwierdzeniem 'już od tego nie uciekną' to bym
jest malo wyraziste,


@heater: tylko pozornie- w ciągu pawilonów i reklam, stare logo po prostu ginęło (popularne kolory, ilustracja żabki), taki zwięzły, krótki, tłusty font o wiele lepiej wpada w podświadomość.

stare jest sympatyczne


@designr: to fakt, ale właśnie po to ten rebranding żeby odejść trochę od tej "komiksowości"

jesli chodzi o 'piwo, wódka, fajki, 24h' to od tego juz nie uciekna


@heater: tu nie chodzi o rezygnację ze
K.....0 - > jest malo wyraziste,

@heater: tylko pozornie- w ciągu pawilonów i rekl...

źródło: comment_HkHf3GWhNDITpTW0ys6sZxtU1OoxTPXm.jpg

Pobierz