Wpis z mikrobloga

#xiaomi #mi5s

Mirki, jak jest z awaryjnoscią Xiaomi Mi5s? Po przejściach z zakupami z Chin stwierdziłem, że kupię od firmy z Polski, żeby ewentualnie przez nich załatwiać gwarancję. Niestety skończyły im się wersje 128/4 GB i nie wiedzą kiedy będzie dostawa. Mam też opcje kupienia od osoby prywatnej z listopada, ale tu obawa o realizację gwarancji.
  • 8
  • Odpowiedz
@Blue_PSH od Janusza biznesu się nie boisz kupić a od osoby prywatnej już tak? Jeżeli firma nie była jakaś z mi.com/pl. To nie ma różnicy czy osoba prywatna czy nie. Gwarancja pewnie nie istnieje. Z Polski tylko coś z mi.com/pl
  • Odpowiedz
  • 0
@MichalQ20: ano może, dlatego ważę ryzyko - firma to +100 PLN, ale potencjalnie 2 lata ochrony i brak konieczności wysyłania telefonu do Chin na swój koszt. Stąd też moje pytanie o awaryjność, czy jest sens się tym przejmować. Orientujesz się czy często szwankują i jak wygląda ewentualna naprawa w pl?
  • Odpowiedz
@Blue_PSH: było milion razy ale jest tak jak kupisz w sklepie x-kom, rtv euro czy komputronik lub coś tam jeszcze to standardowo jak z każdym zakupem w Polsce gwarancja, rękojmia jak na IBG to za 5 masz dodatkowy rok gwarancji i serwis we Wrocku a jak naprawdę coś poważnego to wysyłka przez serwis do Chin. Allegro to bywa różnie bo większość januszy biznesu ma tzw. swój serwis i tu loteria.
  • Odpowiedz
to za 5 masz dodatkowy rok gwarancji i serwis we Wrocku a jak naprawdę coś poważnego to wysyłka przez serwis do Chin.


@bijotai: nie, to sklep podejmuje decyzje gdzie TY wysyłasz

  • Odpowiedz