Czy Pan Solgaz ustanowił nowy rekord w kategorii gotowania Bigosu na czas? Ciężki był to przełom 2016 i 2017 dla youtubeowych i wykopowych bożków. #gonciarz stracil w 2 tygodnie 14k na patronite'ach za traktowanie swojej audiencji jak (przysłowiowych) debili których obowiązkiem jest płacenie składek, kupowanie zeszytów i koszulek za 99PLN plus VAT. Marketingowo i Wizerunkowo w ciągu 24h z niebios spadł do rowu mariańskiego. #solgaz a własciwie to Case Study Pan Biel(ń) specjalista od marketingu i social mediów (via TVN24BiS) najwidoczniej na jednym wozie jechał z Pan Goncierz i przekonał się dość boleśnie że jego gloryfikowana, błyszcząca figurka ma skazę, skazę której obecność była poza rozumowaniem perfekcjonisty wyżej wymienionego. Zamiast wziąć sciereczkę i powycierać plame, to postanowił obrócić figurkę tak by plamy nie było widać. Niestety to był bład, wspaniale naoliwiona maszyna z wieloma skomplikowanymi elementami zaczęła szwankować wzniecając przysłowiowy pożar bez płomienia. Pan Solgaz w ramach programu ratowania wizerunku postanowił pożar gasić butlą z gazem. z wiadomym już rezultatem.
Czasem marketing i PR trzeba zostawić osobom które mają wieloletnie doświadczenie w branży zwłaszcza w sytuacji takiej jak ta która ma miejsce obecnie dla obu z nich.
@AmonGoeth: a mógłbym w sumie wiedzieć, o co chodzi w ogóle z tym Solgazem? Bo ja póki co wiem, że sami sobie zrobili testy, co w sumie jest bekową sprawą.
@EissIckedouw poniewaz sprawilo mi niewdziecznie duzo przyjemnosci zmarnowania dodatkowo 900kb twojego transferu. No chyba ze uzywasz polaczenia internetowego wówczas spisuje tą misje na kompletną porażkę.
@AmonGoeth: No coś ty, siedzę w dome bo za zimno na wychodzenie. Ale mogę włączyć tego gifa na telefonie z włączonym transferem jakby cie to mogło uszczęśliwić :D
Ciężki był to przełom 2016 i 2017 dla youtubeowych i wykopowych bożków.
#gonciarz stracil w 2 tygodnie 14k na patronite'ach za traktowanie swojej audiencji jak (przysłowiowych) debili których obowiązkiem jest płacenie składek, kupowanie zeszytów i koszulek za 99PLN plus VAT. Marketingowo i Wizerunkowo w ciągu 24h z niebios spadł do rowu mariańskiego.
#solgaz a własciwie to Case Study Pan Biel(ń) specjalista od marketingu i social mediów (via TVN24BiS) najwidoczniej na jednym wozie jechał z Pan Goncierz i przekonał się dość boleśnie że jego gloryfikowana, błyszcząca figurka ma skazę, skazę której obecność była poza rozumowaniem perfekcjonisty wyżej wymienionego. Zamiast wziąć sciereczkę i powycierać plame, to postanowił obrócić figurkę tak by plamy nie było widać. Niestety to był bład, wspaniale naoliwiona maszyna z wieloma skomplikowanymi elementami zaczęła szwankować wzniecając przysłowiowy pożar bez płomienia.
Pan Solgaz w ramach programu ratowania wizerunku postanowił pożar gasić butlą z gazem. z wiadomym już rezultatem.
Czasem marketing i PR trzeba zostawić osobom które mają wieloletnie doświadczenie w branży zwłaszcza w sytuacji takiej jak ta która ma miejsce obecnie dla obu z nich.
No ale najwidoczniej jeszcze sporo przede mną.
#solgaz #afera #przemyslenia #polskiyoutube #marketing #gimbomarketing
źródło: comment_4naAyGYE5he92B6X0PRRbexxoOUcY3Wo.gif
PobierzReszta pod tagiem gonciarz.