Wpis z mikrobloga

@p10trek: zresztą to mocno naginane, bo w tych czasach sporo było Imprez GT na czarnych tablicach, tylko po czasie stare tablice stały się uciążliwe. Równie dobrze można do Type-R albo RA przeszczepić numery ze zwykłego ssaka (a takich jest sporo w kraju z czarnymi blachami).
  • Odpowiedz
Ten powyżej to 2 drzwiowa wersja, nieoferowana nigdy na Europejskim rynku. Raczej prywatny import z USA.
Pierwotnie może i było to 1.8, teraz szczerze wątpię ( ͡° ͜ʖ ͡°) ogólnie jest to prawdopodobne że ta buda po cywilu kiedyś jeździła na czarnych po polskich drogach. A no i to co jest napisane w UFG, co do konkretnej wersji danego auta też należy czasami traktować z pewną rezerwą. Przykładowo
  • Odpowiedz
@p10trek, to nawet spotykana technika jak się ma dostęp do 2 drzwiowej budy RSa (2.5 litra N/A na rynek USA) a chce się mieć turbo w 2 drzwiowym nadwoziu bez robienia przekładki kierownicy na bazie JDMowych modeli ;)
Tak czy inaczej fajny akcent z tymi czarnymi blachami na imprezie, obecnie bardzo rzadko spotykane zjawisko. Chociaż mam jeszcze fotki dwóch GTeków na czarnych, w tym jeden nawet podłubany ;)
  • Odpowiedz
@lansvans: nie wynika to z przeszczepów ;) na niektórych rynkach Lancer Evo VI występował po prostu pod nazwą Carisma Evo. Dlaczego? Nie mam pojęcia. Przypuszcza się że chodziło o jakieś marketingowe zagrywki.
  • Odpowiedz