Wpis z mikrobloga

@MojHonorToWiernosc:
Dzięki @Migfirefox. :D Zależy od wielu zmiennych, teraz dość popularne jest kupowanie samolotów "w średnim wieku" :D na 2/3 właścicieli. Aby utrzymywanie go samemu miało sens, musisz latać nim na serio dużo. Innym rozwiązaniem jest wstawienie samolotu do jakiejś szkoły lotniczej,a wtedy oni pokrywają koszty przeglądów i dokładają się do kosztów eksploatacji. Oczywiście z czasem zauważysz to, że maszyna jest w gorszym stanie - nie każde lądowanie podczas nauki wychodzi, a i szanowanie sprzętu jeśli nie jest to sprzęt własnościowy czasami kuleje.

Kiedyś był np sky share club, gdzie mogłeś np wykupić część udziału w takim cirrusie sr 22 (dość drogim), ale w przypadku tej firmy nie martwiłeś się wcale problemami utrzymania, załogi etc. Niestety firma upadła :P

Pytanie też w jaki target celujesz, samolot 4 osobowy, ultralajt, etc? Jak chcesz mogę Ci
  • Odpowiedz
@Migfirefox: Problemy są np z zarejestrowaniem, bo fotel katapultowy ma ładunki wybuchowe, których cywilna maszyna mieć nie może. Musiałbyś podpytać chłopaków od Iskry jak to obeszli, bo nie pamietam.
Jeśli miałbym wybór, odkupiłbym jedną TS 11. Obsługa i części byłyby mniejszym problemem niż przy albatrosie. W końcu w Polsce mamy pełno "zapasów" do tego samolotu (części i kadrowych).

Poza tym, taki samolot to dość duże spalanie, ubezpieczenie, nie wiem czy gra warta świeczki. Jest trochę zabawy, ale nie wiem czy nie będziesz miał jej więcej np na ww. extrze.

Linku za pierwszym razem nie zauwazyłem, dlatego
  • Odpowiedz
@Mike767er: L39 chyba mają bo właśnie nim oferują loty 30 minut za około 2.5k euro
Z ciekawości pytałem :D czy istnieje jakaś szansa by odkupić jakiś wysłużony samolot odrzut. np: szkolno treningowy (i tak by pewnie swoje kosztował jak i części do niego oraz obsługa chyba taniej by wyszło polatać od czasu do czasu w Czechach tym L39). I jestem ciekaw jak by wyglądało trzymanie go xd i korzystanie z
  • Odpowiedz