Wpis z mikrobloga

Potrzebuję pomocy. Nie słyszę żadnego dźwięku w programie Adobe Audition.
Wszystko działało, przestało mi działać z dnia na dzień. Nie znam się totalnie na tym programie, moja ingerencja w niego ogranicza się do nadawania tych samych trzech ustawień. Więc nie wiem co gdzie mam sobie zmienić by to naprawić.
Pomoże ktoś odzyskać mi dźwięk?

#pomoc #pytanie #kiciochpyta #muzyka #adobe #montaz #audio
Bunch - Potrzebuję pomocy. Nie słyszę żadnego dźwięku w programie Adobe Audition.
Ws...

źródło: comment_8kXX8CLv1MuxMM0Rriv6mEqRUzu4ipks.jpg

Pobierz
  • 51
  • Odpowiedz
@Bunch: Input będzie Ci potrzebne jeśli będziesz chciał coś nagrywać. Raczej nie powinno to wpływać na odsłuch.
Możesz spróbować odznaczyć "Release ASIO Driver in Background" lub przetestować inne sterowniki z listy "Audio Driver"
  • Odpowiedz
  • 0
@Bunch Z tej zakładki wynika, że masz puszczany dźwięk poprzez wyjście cyfrowe spdif i jeżeli pisze surround encoder to może ci puszcza dźwięk zakodowany w dolby digital lub dts i ci dlatego nie odtwarza.
  • Odpowiedz
@Gummy: Co ciekawe, kiedy klikam na "Control Panel" by wejść w to menu to... cały program się zawiesza na amen aż do restartu. Nie mogę tam wejść.
Tylko żę wszystko mi działało a takie jaja zrobiły mi się z dnia na dzień.
  • Odpowiedz
Instalowałeś w ogóle sterowniki ASIO?


Wszystko działało a ja niczego specjalnie by to zaczęło działać nie instalowałem. Skoro wszystko grało to nic w żadnych opcjach nie sprawdzałem.

sprawdź co jset pod [ustaw urządzenie domyślne

Nic nie ma, nie da się tego rozwinąć, pole jest wyblakłe (niemożliwe do wybrania): http://prntscr.com/dnp8gz

Kliknij jeszcze na glośnik w trayu koło zegarka, weź mixer i sprawdź co masz ustawione pod głośnikiem, jak na screenie.

Takie coś mam
Bunch - > Instalowałeś w ogóle sterowniki ASIO?

Wszystko działało a ja niczego spe...

źródło: comment_BLHd5Ag0j4PnVBSr3mTDToTvYpvlqF36.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz