Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mircy. Mój chłopak nigdy nie narzekał, że jesteśmy za blisko czy, że włażę mu na głowę. Nie, on po prostu po etapie starania się, bycia zaangażowanym i zainteresowanym zaczął się stopniowo wycofywać. I tak z pełnego uczucia, bliskiego związku zrobiliśmy się dwójką zupełnie obcych ludzi. "Nie dzwoń do mnie jeżeli to nie jest ważna sprawa", "Ale to o czym opowiadasz po prostu mnie nie interesuje". " On spędza swój czas tylko w pracy oraz oglądając mecze, rozmawiając o meczach albo grając w "fifkę". Ja studiuję w innym mieście więc widujemy się tylko w weekendy ale i tak nie zawsze nam się udaje. Bo przecież są mecze, trzeba iść z kumplami na piwo. Chcę z nim spędzić wieczór? Kładzie się spać o 22, bo jest zmęczony. Chlanie z kolegami do 3 w nocy? Nie ma najmniejszego problemu! Seks raz na 2 tygodnie mu wystarcza, gdzie kiedyś nie mógł oderwać ode mnie rąk, a i chyba nowo zakupiony telewizor do jego pokoju nie pomaga nam w zacieśnianiu więzi fizycznej.
Nigdy nie chciałam przeprowadzać z nim głębokich rozmów, bo rozumiem,że faceci wolą czyny i działania. Ale im bardziej ja działam na jego zasadach (zero czułości, zero rozmów o jakiejś konkretnej treści oprócz pierdół, nie okazywanie zaangażowania, troski, emocji) tym bardziej czuję się pusta, sama i smutna. Mam swoje życie i swoje zainteresowania, ale on je wszystkie nazywa nudnymi pierdołami albo bzdurami i nie interesuje go uczestniczenie w mojej części świata. Wychodzi więc na to, że albo spędzę z nim czas na jego zasadach, albo wcale.
Najbardziej hardkorową rzeczą póki co jest to, że moim prezentem na święta dla mnie jest wibrator.
Tęsknię za moim chłopakiem i za tym, że kiedyś w ogóle mnie dostrzegał, a teraz jestem po prostu dodatkiem do obrazka.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 19