Wpis z mikrobloga

#krakow pytanie do mieszkańców i słoików Krakowskich - jestem na etapie zakupu mieszkania w okolicy Bronowic i najbardziej wpadła mi w oko inwestycja Lazurowy Park dewelopera Atal. Ma ktoś doświadczenie z tym deweloperem i tą okolicą? Sugestie mile widziane ;-).
PS nie, nie jestem informatykiem z 12k netto
  • 13
@kubususzatek: osobiście polecam Mydlniki, fajnie się tu mieszka i szybko jeździ bo korków w sumie nie ma, a jeżeli bardziej Bronowice to niezła wydaje się lokalizacja Oazy, ale nie wiem jak tam z cenami i dostępnością mieszkań teraz.
@kubususzatek: Z Atalem różnie, zależnie od "prestiżu" inwestycji i wybranego wykonawcy ;) Przy ewentualnym odbiorze i tak zawsze trzeba mieć rzeczoznawcę który coś znajdzie, w Atalu z tego co rozmawiałem trochę niedoróbek znajdują ;)
@Szyja1: Hmm niedaleko pętla Bronowice Małe (tramwaj autobus), mieszkam tutaj więc akurat mam sprawdzone
@jagodnik: Racja...ławki przy lewiatanie na Balickiej to stały punkt spotkań
@Sir_Well_Endowed: są tam jakieś ciekawe inwestycje? Bo na szybko w pracy nic nie znalazłem:>
@okin: Słyszałem o czymś takim, nie chodziło czasem o grzybki na ścianach?
@bartez_94: Dzięki za info, oazę sprawdzałem ale odpada bo nie ma ogródka
@bugg: Dzięki za rady:)
@kubususzatek: raczej nie o grzyb, bo w dopiero co wybudowanym bloku grzybków nie bedzie. Raczej usterki, które im wynajdywali - zawsze jakies sa, raz wieksze raz mniejsze - ale zachowanie atala z wezwaniem do usuniecia raportów i ich niepublikowaniem niezła dziecinada https://www.facebook.com/odbiormieszkania/photos/a.942378332457018.1073741838.653645111330343/942378339123684/?type=3&theater . Tacy idealiści :) Kupuj w Mydlnikach. Mieszkanie tam polecam :D