Thank you very much for your custom with Banggood.com. Please accept our apology for we have cancelled your order(#xxxxxx). We are so sorry for the inconvenience it has caused you and hope for your kind understanding.
If you have any question, please feel free to contact our customer service cservice@banggood.com.
@Kuba7: to by się zgadzało do momentu rozbicia zamówienia na 2, tylko, że u mnie jedno i drugie nie jest realizowane, napisałem do nich zdziwiony o co chodzi, zobaczymy co odpiszą
@robert83 @Kuba7 @czerwonyziemniak Dostałem zwrot na PP, ale chyba mnie oszukali. :x Zapłaciłem 18,59 za 3 sztuki a oddali mi tylko 14,94. Czuje się oszukany na 3,65 zł.
#banggood
dajcie znać jak coś utargujecie
@czerwonyziemniak
@alegoraco
@robert83
Zamowiłem jedna i nie anulowali. @AliPaczka z nimi pisal i mają wysyłać jedną sztuke na osobę jak dobrze zrozumiałem
@Kuba7
@czerwonyziemniak
Dostałem zwrot na PP, ale chyba mnie oszukali. :x
Zapłaciłem 18,59 za 3 sztuki a oddali mi tylko 14,94.
Czuje się oszukany na 3,65 zł.
Czyli muszę do nich napisać.
Płaciłem w złotówkach i tyle samo powinni mi zwrócić.