Wpis z mikrobloga

@TheMan: w sumie dziwne, na androida jest androidpolice, a nic konkretnego na iphone. Nie lubię tego sklepu i raczej opieram się na takich poleceniach przez kogoś, ciężko tam coś konkretnego wyszukać :/
@szeryfe @GRzA6969: Yep, wiem. A co mieli biedni począć, skoro podobno tylko 11% zainstalowanych kopii poprzedniej gry od Noodlecake było legalnie kupionych. Musieli tak zrobić, bo zdają sobie sprawę, że duża część użytkowników Androida „bierze” sobie appki z nieoficjalnych źródeł. Poza tym, na ios jest to wersja na wszystkie urządzenia, w tym apple tv (wersja na tv z google play jest płatna). Plus w wersji na Android można sobie pooglądać filmiki
Pobierz
źródło: comment_9esCy69CzNpLD1qUX4SZHQSeYacE0ES9.jpg
@krozabalka: jesli jest tak jak mowisz, to chyba malo logiczne posuniecie - mimo wszystko sprzedajac gre na calej puli urzadzen z androidem sprzedaliby wiecej kopii niz tylko na malym odsetku, ktorym sa urzadzenia tv? nalezy dodac ze sa to reklamy na zadanie - nie chcesz - nie musisz ich ogladac, a mozesz jesli po bledzie zamierzasz kontynuowac rozgrywke... czy to znaczy ze na ios ni ema tych reklam, a mozna kontynuowac
@szeryfe: zgadza się, na Androidzie masz wybór czy obejrzeć reklamę i wskrzesić Alto czy nie (dlatego napisałam, że MOŻNA sobie pooglądać filmiki reklamowe ;)), na ios koniec zawsze jest definitywny. Po prostu musieli wymyślić jakiś sposób, żeby zarabiać na tej grze na andku, bo jak wspomniałam, sporo użytkowników nie kwapi się do płacenia za apki. Czy dobry jest to sposób, trudno stwierdzić. Jeden powie tak, inny powie nie ( ͡°
@krozabalka: ciekawe w sumie. z tego co sie orientuje to nie jest jakas duza firma a robil to w zasadzie jeden koles? (gdzies tam czytalem jak opisywal poszczegolne fazy powstawania gry, techniki jakich uzyl itd. - gra robiona w unity; moze w sumie odnioslem mylne wrazenie?). jesli tak to nie mial chyba za dobrego przegladu rynku, bo mimo wszystko pare procent z miliardowego rynku (caly ekosystem androida), to wiecej wiecej niz