Wpis z mikrobloga

@VanGogh: kartę u operatora może wyrobić osoba, na którą jest karta zarejestrowana.
Może masz ramkę, w której była karta sim? Tam jest podany PIN i PUK. Jeśli ta osoba zmieniła PIN, to można zmienić PIN w telefonie podając PUK.
Jeśli nie znasz tych danych, ale znasz np. hasło abonenckie do konta, to dzwonisz do operatora podając się za właściciela konta (za tę osobę) i prosisz o podanie PUK, bo zapomniałeś PIN
@VanGogh: no jak dzwoni się do operatora to podaję się różne dane, w tym właśnie jakieś hasło np. ciąg cyfr, słowo - zalezy co właściciel sobie ustawił.
Hasła szukaj w papierach z dokumentami o umowie lub w przypadku karty prepaid na karcie rejestracyjnej.
Jaka sieć?
@VanGogh miałem podobny przypadek w sieci Orange. Jeśli numer jest zarejestrowany na tą osobę (np. chociaż raz był abonament), to spróbuj zadzwonić do biura obsługi klienta. U nas Pan przeprowadził weryfikację - na kogo był zarejestrowany, adres, numer seryjny karty sim. Potem podał kod puk i zresetowałem PIN.

Dodam jeszcze, że numer był wtedy w ofercie na kartę. Jeśli u Ciebie jest abonament, to tym bardziej nie powinno być problemu.