Wpis z mikrobloga

@maciekawski: ale na to są chyba 2 lub 3 dni robocze. Jeśli w tym czasie odniesiesz niesprawny sprzęt to muszą wymienić na miejscu. Później leci normalną drogą gwarancyjną. To reguluje ustawa, a nie regulamin sklepu.
  • Odpowiedz
@Kamasetto: nie wiem, ale regulamin przed zakupem czytałem i nigdzie nie było mowy o tym, że nie przyjmują sprzętu odebranego w punkcie odbioru. Wcześniej morele czy nawet x-kom nie mieli żadnych problemów, tutaj się zdziwiłem mocno...
Podesłałbyś mi tą ustawę, i jaki punkt tam mam czytać?
  • Odpowiedz
@Kamasetto:

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny

Jeżeli złożyłem zamówienie na stronie internetowej, a towar opłaciłem i odebrałem w sklepie (co było dziwne, bo paragon wystawili nie na Camino, tylko na ten sklep), to w tym wypadku liczy się jako zawarcie umowy na odległość?
@qbicone:
  • Odpowiedz
@qbicone: dogadałem się, oddałem i zapłaciłem jeszcze #!$%@? 10% jakiejś opłaty czegośtam... Mam nauczkę, żeby w takich szemranych sklepach już nie kupować... Jednak po morele i x-komie wiem już, że mogę oczekiwać wysokiej jakości obsługi, i następnym razem będę nawet wolał dopłacić niż się #!$%@?ć jak tutaj...
  • Odpowiedz