Wpis z mikrobloga

@mati9815: 124 bylo produkowane z wyjatkami do 1995 wiec najmlodsze maja juz 21 lat wiec maja prawo juz rdzewiec i gnic tym bardziej ze te auta zazwyczaj duzo jezdzily. W 210 to wogole jakies nieporozumienie. Za darmo bym nie chcial a w 202 nie wiem bo nie mialem
  • Odpowiedz
@mati9815 w202 ma nieco slabsze blachy niz w124, ale nie utlenia sie z predkoscia okulara. Bedzie troche mniejsze, choc tez wygodne(ale wiadomo eklasa>cklasa). Znajomy wyrwal za 4.5kzl nawet ladny egzemplarz z automatem i dieslem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@mati9815
@Merolka dobrze pisze. W202 tez rdzewieje ale nie ma tragedii jak w210 szczególnie modele przed liftowe maja lepszą blache. Jak nie bity za mocno to będzie dobrze. Kultowe silniki to 250td z diesla albo 2.8 benzynka.
  • Odpowiedz
@mati9815: Też tego nie rozumiem.
Sam mam w domu dwie 190D, W210 i W211.
Mam trochę porównanie. Koledzy mają clk, w202 i jeszcze inne merce.

W210 jest całkiem udanym autem, każdy psioczy, że to szajs a prawda jest taka, że wiele rzeczy z niego to to samo co w innych mercach. W202 gnije tak samo, jak w210. Zdarzają się czasem białe kruki, że egzemplarz jest mało zgnity i jakoś go nie
  • Odpowiedz
@rzeznia22: w210 jest mechanicznie udany, bo większość rozwiązań jest albo z w124 albo z w140. Silniki tak samo. jedyny niewypał to 2.2D z pompą wtryskową Lucas. jeśli chodzi o korozje to najmniej udany model Mercedesa niestety. Nasjatarsze w210 mają po 21 lat i te modele już zwykle nie mają progów ani podłogi. Sąsiad ma takeigo, otworów na lewarek już, nie ma a na podnośnik nie wstawisz bo się złamie w pół.
  • Odpowiedz
@m00n: A nie zgodzę się do końca, taka beczka co ma 40 lat i jeździła codziennie jak normalne auto, na pewno była już 2 razy robiona. Widziałem kilka beczek jak byłem młodszy i kiedy miały swój okres świetności i taniości, jak dzisiaj okulary np. i rdzewiały 'jak każdy mercedes' a jedna nawet została nadłamana w pół, ale to akurat z powodu ciągania ciężkich przyczep.
Znowu znam w210 okropnie zgnite, ale znam
  • Odpowiedz
Jednak z moich obserwacji fakt jest jeden, że w210 miało dużo słabszą blachę. Jednak nie stawiałbym tak w123, 124, 201 na piedestale bo też ich chrupało aż miło, jednak tam dało to się jeszcze ogarnąć.

Generalizujac - wszystkie merce jednak rdzewieją.


@rzeznia22: Myślę, że to jest idealne podsumowanie :)
  • Odpowiedz