Aktywne Wpisy
120_Dni_Sodomy +629
NaczelnyWoody +23
Wyklopkom widać że bardzo nie podobają się sondaże w których większość Polaków popiera bk0% xD
Nie mogą znieść tego, że społeczeństwo ma swoje zdanie na ten temat a wyklop żyje w swojej bańce xD
Wasze oburzenie nikogo nie interesuje, w rządzie nie siedzą idioci i wiedzą co robią, znają trendy społeczne i nie pchali by się w to zwłaszcza KO mająca poparcie głównie w miastach xD
#nieruchomosci #bekazwykopkow
Nie mogą znieść tego, że społeczeństwo ma swoje zdanie na ten temat a wyklop żyje w swojej bańce xD
Wasze oburzenie nikogo nie interesuje, w rządzie nie siedzą idioci i wiedzą co robią, znają trendy społeczne i nie pchali by się w to zwłaszcza KO mająca poparcie głównie w miastach xD
#nieruchomosci #bekazwykopkow
Elastyczne audio dopiero pojawiło się w #produkcjamuzyki. I wtedy firma Roland wydała sampler bez którego #daftpunk nie zrobili by magicznej płyty #discovery
http://www.vintagesynth.com/roland/vp9000.php
Sampler miał niesamowity jak tam tamte czasy algorytm pozwalający na manipulację tempem, strojem i innymi atrybutami sampla!
(✌ ゚ ∀ ゚)☞
Stąd zgranie, automatyka i efekty w większości utworów wtedy produkowanych musiało się odbyć na żywo. To sprawia, że utwory wtedy wydawane były inaczej wykończone. W dodatku wtedy większość rzeczy trafiało wpierw do samplerów produkcyjnych takich jak Akai S3000, Rolanda S50, Ensoniq Mirage i innych, gdzie były dodatkowo procesowane. Samplery miały swoje przetworniki, które nie
BTW pamiętam, że mpc 2000xl pozwalała na zmianę pitch, nie ruszając tempa, ale trwało to tyle, że przetwarzając byle 20 sekund sampla, można było na spokojnie skręcić lolka. Teraz drzwi od lodówki mają pewnie z 3 rzędy większą moc obliczeniową.