Wpis z mikrobloga

Sytuacja wielokrotnie się powtarzała pod tagiem z tego co widzę - zakup z kwietnia, standardowe mydlenie oczy o 120 dniach potwierdzenia transakcji z ali i co? I nico, zero odzewu. Po kolejnych mailach PP stwierdziło sobie, że mojej transakcji aliexpress nie zarejestrowało i hop, są ponad stówkę do przodu. I robią ze mnie debila, że nie potrafię postępować zgodnie z instrukcjami przy zamawianiu z linku. Da się z tym cokolwiek zrobić czy postawić na nich kreskę?

#planetplus #aliexpress @PlanetPlus
  • 12
@peszmerd: Taka decyzja została podjęta przez sklep i nie jesteśmy nawet 1 gr "do przodu" z tytułu Twoich zakupów. Gdyby wszystko zostało dokonane zgodnie z instrukcjami to Cashback naliczyłby się automatycznie, a w Twoim przypadku tak się nie stało.
@peszmerd: u mnie też problem
AliExpress 26-07-2016 41.19 zł 2.05 zł Oczekiwany
AliExpress 25-07-2016 14:58:50 41.09 zł 2.05 zł Zatwierdzony
AliExpress 24-07-2016 31.83 zł 1.59 zł Oczekiwany

co ciekawe u konkurencji działa to znacznie lepiej. na drugi dzień mam @ z potwierdzeniem, już nawet zwrot dostałem
@PlanetPlus: GA też nie zatwierdza z dnia na dzień, ale momentalnie reaguje na ewentualne reklamacje i w razie czego wypłaca cashback ręcznie. U Was tak jak napisał @testere_q bywa, że cashback odrzucany jest pod byle pretekstem (nawet jak ktoś kupuje 50 raz i zawsze w ten sam sposób).
@K8RK8R: rozumiem co mówisz, dzięki za feedback. Staramy sie być wszędzie i reagować na reklamacje wykop, Facebook, twitter i standardowe centrum pomocy na ticketach i mailach. Z tym odrzuceniem pod byle Pretekstem nie mogę sie zgodzić ponieważ to nie my odrzucamy czy zatwierdzamy transakcje. Tylko dostajemy informacje od sklepu - czy zapłaci nam za wygenerowana sprzedaż bądź nie, jeśli mówi, że nie bo ktoś np. Skorzystał z porównywarki cenowej to prowizja
@PlanetPlus: Kiepsko reagujecie na te reklamacje jeśli są poza publicznymi mediami. Rozumiem, że sprawa nie jest taka prosta i sam cashback nie zależy tylko od Was, ale to co Wy możecie poprawić to napewno odpisywanie użytkownikom na maile. Ja się zdenerwowałem po braku odpowiedzi z Waszej strony, kiedy musiałem pisać kolejne maile z pytaniem czy zapoznaliście się ze sprawą. Po moich ponagleniach dostałem tylko odpowiedź że nie będzie cashbacku, zero wyjaśnienia