Wpis z mikrobloga

@martek-77 jak dbasz tak masz. Jeśli będziesz na bieżąco robić to co się psuje to będzie służyć. Koszta są, jak wszędzie ale patrząc na ceny czesci nowych jak i używanych to tragedii na prawdę nie ma.
Ogólnie uważam że auto dobre, mega wygodne i pakowane. Zależy dużo od wersji silnikowej.
Ja mam tylko 2.0 8v z podtlenkiem gazotu. Silnik prosty, nie wyżyłowany ale za to nieśmiertelny. Trochę słaby do masy ale
Maglite - @martek-77 jak dbasz tak masz. Jeśli będziesz na bieżąco robić to co się ps...

źródło: comment_fQJJ7UZ9l0C3146dhpS5qfvuh11NWJIZ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@martek-77 to bardzo mało chce. Czasem taniej wyjdzie znaleźć maskę w kolorze niz ja robić.
Jaki silnik?
Auto jest ciężkie więc jak masz możliwość to weź ją na jakąś stację obsługi i niech przejrza zawieszenie. Głównie padają łączniki stabilizatora ale to groszowe sprawy. Ja niedawno wymienialem tuleje wahacza. Okazało się że stare są oryginalne (auto 21 lat). Cena 80 zł za komplet.
Kolejna sprawa to ABS. lubi padać w tych autach.
  • Odpowiedz
@martek-77 silniki dość paliwozerne ale lubią się z LPG. Jeśli dobrze kojarzę to rozrząd jest na łańcuchu. Była seria tych silników że łańcuch potrafił się zerwać. Musiałabyś się dowiedzieć dokładnie. Trzeba tego pilnować i wymieniać na czas a nie będzie problemu
  • Odpowiedz
@martek-77
No tam jest trochę więcej do zrobienia.
Tylne drzwi z obu stron. Ruda wylazi na narożnikach.Trzeba się też przyjrzeć nadkolom, zarówno z przodu jak i z tyłu. Oraz drzwiom przednim od dolu. Sprawdzić czy kanały odplywowe są drozne i czy woda nie stoi w drzwiach. Trzeba zdjąć obicie. Jak woda stoi, to rdza będzie na pewno. Ewentualnie bez demontażu, to wsadz głowę pod otwarte drzwi. Zobaczysz te otwory czy są
  • Odpowiedz
@martek-77 pytanie jest inne. Co i kiedy on w nim robil. Hamulce, rozrząd, płyny, zawieszenie klima itd. Ja już dawno przekroczylem wartość auta ale je lubię, praktycznie wszystko mam zrobione i teraz bym się na pewno nie pozbyl
  • Odpowiedz