Wpis z mikrobloga

5 tygodni temu dokonałem zakupu kamery sportowej #xiaomiy action w krakowskim #xkom. Kamera była prezentem po odpakowaniu zobaczyliśmy, że bateria ma jakby oberwaną tą folie, która oplata te wszystkie baterie do smartfonów, kamery itp. Myśleliśmy, że jest uszkodzona jednak sprawdziliśmy ją i była pełna, spojrzeliśmy na styki i jeden ze styków był jakby wykrzywiony/wyłamany. Generalnie kamera nie dostawała prądu od baterii. Postanowiłem kolejnego dnia oddać kamerę na gwarancję. Mógłbym sam naprawić te usterkę w 10 minut tylko po co skoro kamera jest nowa i podlega gwarancji. Od samego sklepu dowiedziałem się, że to ja pokrzywiłem ten styk xD więc poprosiłem aby odesłali kamerę do producenta XIAOMI i oni podepną ją pod komputery i sami sprawdzą, że nigdy nawet nie była używana poza testowaniem kiedy była podpięta do ładowarki bezpośrednio kablem. Po ponad 4 tygodniach dostałem taką oto odpowiedź od firmy x-kom

Rezultat zlecenia: nieuwzględnione, usterka mechaniczna
Uzasadnienie:Autoryzowany serwis producenta odrzucił zgłoszenie z powodu wykrycia uszkodzenia mechanicznego spowodowanego nieprawidłowym użytkowaniem. Stwierdzono uszkodzenie baterii oraz jednego ze styków kamery w gnieździe baterii. Urządzenie zostanie odesłane w stanie niezmienionym.

Dokładnie tak w nowej kamerze odrywam folie z baterii bo mi przeszkadza i wyłamuje styki xD Nie ukrywam, że zawiodłem się na firmie XIAOMI jak i na x-komie, naprawię kamerę samodzielnie, ale niesmak pozostał.

Jaki z tego morał morele>x-kom i już nigdy nic w tym sklepie nie zakupie skoro serwis ma nawet problem żeby przy okazji naprawić te usterkę skoro już zaglądali, ale kij, stracili stałego klienta.

Kiedy odbiorę kamerę pokaże jeszcze zdjęcie usterki jak wyglądała kamera sportowa Xiaomi Yi Action zakupiona w sklepie x-kom w Krakowie oddział w Galerii Bonarka po odfoliowaniu pudełka.

#antyreklama
  • 3